Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2016

ΠΩΣ Ο ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΨΕΙ!...



ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ…ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒΙΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ

Δεν ξέρουμε για ποιο λόγο, αλλά δεν είχαμε μέχρι τώρα ασχοληθεί με την Αγγελική Νικολούλη, την μοναδική κι αδιαφιλονίκητη ΝΤΝΤΕΚΤΙΒ- δημοσιογράφο του ελληνικού Τύπου, από καταβολής του.

Ταλαντούχος η Αγγελική και ρεπόρτερ με τσαγανό συνεχίζει από την εκπομπή της ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ …να διαλευκάνει τα μυστήρια της… κενωνίας μας.

Την είχαμε ξεχασμένη μέχρι τώρα. ΄Ισως διότι η πετυχημένη εκπομπή της είναι και ολίγον “θεατράλε” –κατ΄ανάγκη λόγω τηλεοπτικών τερτιπίων, ενώ μας διέφευγε-χάναμε την ουσία που είναι οι σταθερές δημοσιογραφικές της επιτυχίες.ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ..ΑΓΓΕΛΙΚΗ…

Η ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΔΕΛΛΑ... ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ…

Την ξεχωρίσαμε πριν από πολλά χρόνια και ειδικά με τη σύγκρουσή της με τον Χαρδαβέλλα, καλός μεν ρεπόρτερ αλλά δεν φτούραγε μπροστά στη Νικολούλη!!! Το ήξερε κι ο ίδιος. Η Αγγελική επιανε πουλιά……


Μάλιστα ήθελε ο πτωχός να την θάψει… την ώρα που αυτή η Νικολούλη ήταν η ψυχή και το πνεύμα της εκπομπής που είχε με αστυνομικό- ερευνητικό χαρακτήρα. …όπου , αν και η ψυχή Νικολούλη… έπαιζε τον ρόλο του ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ βοηθού του Χαρδαβέλα ! Τόν βόλευε τον μπαγασάκο. Με ξένα κόλυβα …μακαρίζονταν! .Κι έκανε από πάνω και τον μαχαλόμαγκα! Οπότε μια μέρα η Νικολούλη τα βροντάει και λέει στον Χαρδαβέλλα περίπου  όπως θα λέγαμε κι εμείς: :
--Αει σιχτίρ Ρε μαλάκα… που θα με θάψεις εσύ!

Ναι στη δημοσιογραφία –αλλά και σε άλλους τομείς υπάρχουν τύποι σαν τον Χαρδαβέλλα που επιδιώκουν να θάψουν τους ταλαντούχους που έχουν γύρω τους.. για να δρέπουν αυτοί τις όποιες δάφνες! Τα παραμύθι δεν τσούλησε με την Νικολούλη… Τα βρόντηξε! Απέδειξε σύντομα πώς αυτή είναι το αστέρι της ερευνητικής δημοσιογραφίας .. Όσο για τον Χαρδαβέλλα, απλά εξαφανίστηκε από εκείνη τη στιγμή, από το είδος και τον πλαστικό θρόνο της σπουδαιοφάνειας του.… και περιέπεσε να κάνει τώρα και μπουζουκτσίδικη εκπομπή (ζήλεψε τον Σπύρο Παπαδόπουλο, κάτι δικό του ακόμη να καταθέσει)... και τον νερόβραστο Ραδιο –σχολιαστή στον REAL FM δις της εβδομάδας προς μέγιστη ευφροσύνη των ακροατών του..
Μας θύμισε μια άλλη παρόμοια ιστορία με πρωταγωνιστή τον σημερινό πρόεδρο της ΕΣΔ.. Απ. Βραχιολίδη.. Συγκρούστηκε με τον μεγάλο της εποχής δημοσιογράφο Βάσο Βασιλείου,( ΒΑΣ.ΒΑΣ.) διευθυντή Σύνταξης της ΗΜΕΡΑΣ, εφημερίδα του αείμνηστου δολοφονηθέντος Τζώρτζη Αθανασιάδη.
--Εν τάξει κ. Βασιλείου, διευθυντής είστε και μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε αλλά οφείλω να σας πληροφορήσω ότι δεν γεννήθηκε ακόμη άνθρωπος στον πλανήτη γη που θα θάψει …σαμποτάρει δημοσιογραφικά τον Βραχιολίδη.! Αυτό να το έχετε στο νου σας!
--Κι εσύ να έχεις στο νου σου ότι μπορώ να σε …απολύσω!
--Ε, καί; Αυτό το μπορείτε… αλλά να με θάψετε αποκλείεται κ. Βασιλείου!
Σε 2 μέρες απολύθηκε ο Βραχιολίδης προς μεγάλη θλίψη του Τζώρτζη Αθανασιάδη:
--Λυπούμαι πολύ κ. Βραχιολίδη που είμαι αναγκασμένος να σας απολύσω. Ξέρετε πόσο εκτιμώ τη δουλειά σας… Αλλά δεν μπορώ να απολύσω τον διευθυντή μου…το καταλαβαίνετε..
--Το καταλαβαίνω κ. Τζώρτζη… Το μεγάλο ψάρι…τρώει το μικρό!
΄Ετσι ακριβώς και με την Αγγελική Νικολούλη… ΄Ηθελε να την χάψει ο Χαρδαβέλλας… Αμ .. δεν φτούρησε…

ΔΕΙΤΕ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ (ΤΙ Κάλαχαν ..Μάρλοου, Πουαρώ και πράσινα άλογα) ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΤΣΑΓΑΝΟ

Η σοκαριστική αποκάλυψη της Νικολούλη: «Με σημάδεψαν με όπλο στο πρόσωπο»

Η σοκαριστική αποκάλυψη της Νικολούλη: «Με σημάδεψαν με όπλο στο πρόσωπο»

Τριάντα χρόνια, η Αγγελική Νικολούλη ασχολείται με υποθέσεις που συγκλονίζουν. Δεν ήταν όλα εύκολα πάντα καθώς έχει βιώσει και ακραίες στιγμές κατά την διάρκεια των ερευνών της.
Μιλώντας στο «Weekend» της εφημερίδας «Αγορά» τόνισε για τις στιγμές που δεν θα ξεχάσει ποτέ: «Το κλεμμένο και παγιδευμένο αυτοκίνητο που άφησαν πριν από χρόνια έξω από το σπίτι μου, και το όπλο με σιγαστήρα με το οποίο με σημάδεψαν στο πρόσωπο. Ήταν τότε μια περίοδος με αποκαλύψεις που είχα κάνει στην έντυπη δημοσιογραφία για λεπτές υποθέσεις, όπως αυτή των υποκλοπών πολιτικών προσώπων από την τότε ΚΥΠ. Σίγουρα αυτά τα περιστατικά ήταν ακραία αλλά όχι λιγότερο επικίνδυνα από άλλα πιο πρόσφατα».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/418538/h-sokaristiki-apokalypsi-tis-nikoloyli-me-simadepsan-me-oplo-sto-prosopo#ixzz409M0xS2c
Για την Αγγελική Νικολούλη, δεν υπάρχουν άλυτα μυστήρια

Την εποχή που ξεκινούσε νεαρή τα πρώτα της βήματα στη δημοσιογραφία, ήταν αδιανόητο για μια γυναίκα να «εισβάλει» στον ανδροκρατούμενο χώρο του αστυνομικού ρεπορτάζ.
Η Αγγελική Νικολούλη όμως με πείσμα, σκληρή δουλειά αποκλειστικά ρεπορτάζ, πολύκροτες υποθέσεις και οδηγό τη διαίσθησή της, που μέχρι σήμερα τη δικαιώνει, κατάφερε να καθιερωθεί σαν η πρώτη γυναίκα αστυνομικός ρεπόρτερ στην Ελλάδα.

Σήμερα το όνομα της έχει ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας και οι αποκαλύψεις της έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς. Το ταλέντο της φάνηκε από τα μαθητικά της χρόνια όταν οι εφημερίδες της γεννέτειρας της, του Πύργου, «Παρατηρητής» και «Ευθύνη» δημοσίευαν ποιήματά της. Ακολούθησαν οι εφημερίδες «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό. Η εφημερίδα «Απογευματινή» ήταν για τη νεαρή δημοσιογράφο ένα από τα μεγαλύτερα σχολεία, αφού είχε την τύχη να έχει για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη. 


Η αποκάλυψη της δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψή του, ήταν μία από τις πρώτες της επιτυχίες στην Αθήνα.

Ο «Ελεύθερος Τύπος» την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Στην αρχή ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια συντονίστρια όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου ρεπορτάζ, υπουργείων, φωτορεπόρτερ. Στην εφημερίδα αυτή έκανε και αποκαλύψεις που πέρασαν τα σύνορα της χώρας -αεροπειρατεία, κατασκοπεία, τρομοκρατία- ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου. Για την επιτυχία της αυτή, πήρε τα εύσημα από τον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης.
Η καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης το γνωστό «100», της έδωσε το υλικό για το πρώτο της χιουμοριστικό βιβλίο «Τα πιπεράτα του 100», που συνδύαζε πηγαίο χιούμορ και αληθινές ιστορίες του αστυνομικού ρεπορτάζ. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελλάριος, ήταν εκείνος που υπέγραψε τον πρόλογο του συγκεκριμένου βιβλίου.


Μετά από χρόνια συνεργάστηκε με την εφημερίδα «Έθνος», φέρνοντας στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε, την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για τη διερεύνηση της υπόθεσης. Παράλληλα εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα».


Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη».


Δύο χρόνια αργότερα τον Οκτώβριο του 1995, παρουσίασε στο ΣΚΑΪ τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA, αποκαλύπτοντας πολύκροτες ιστορίες που άγγιξαν το 70% της τηλεθέασης. (Υπόθεση Νικολαΐδη-Καλαθάκη-Κράμπη). 


 Το 2001 μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα, φέρνοντας στο φως υποθέσεις που απασχόλησαν έντονα την κοινή γνώμη. (Άλεξ, Κούσογλου, Μαύρη Χήρα και πολλές άλλες.) Το 2012 επέστρεψε στον ALPHA για να συνεχίσει τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ», που αγαπούν ιδιαίτερα οι τηλεθεατές.
Το «Φως στο Τούνελ» έχει τιμηθεί με σημαντικές διακρίσεις 22 φορές από κοινωνικούς φορείς και κατέχει σημαντική θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness.
Η φήμη της Αγγελικής Νικολούλη έχει ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας, καθώς προξένησε το ενδιαφέρον της ιαπωνικής κρατικής τηλεόρασης που επέλεξε την εκπομπή, μετά από έρευνα που πραγματοποίησε σε 40 χώρες. Οι Ιάπωνες ταξίδεψαν στην Αθήνα για να πάρουν συνέντευξη από την παρουσιάστρια και να παρακολουθήσουν από κοντά την έρευνα του «Τούνελ», που είδαν 15 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Ιαπωνία.


Η Ρωσική τηλεόραση ζήτησε την εμπειρία της δημοσιογράφου και την κάλεσε στην Μόσχα για την ένωση δύο αδελφών, μιας Ελληνίδας και ενός Ρώσου. Αφιερώματα για την παρουσιάστρια και την εκπομπή της, έχουν γίνει και στην Ιταλική τηλεόραση.
Έχει ένα γιο τον Κωνσταντίνο, που τελείωσε σκηνοθεσία κινηματογράφου στην Αγγλία και στην Αμερική όπου και παραμένει, ακολουθώντας το επάγγελμα που επέλεξε. Το όνομα Κωνσταντίνος του το έδωσε ο νονός του, ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Μπορείτε να επισκεφθείτε:


Tην ιστοσελίδα της Αγγελικής Νικολούλη, www.anikolouli.gr καθώς και την σελίδα στο FacebookΑγγελική Νικολούλη Journalist.

Η πολύχρονη πορεία της Αγγελικής Νικολούλη στην αποκαλυπτική δημοσιογραφία
Η Αγγελική Νικολούλη γεννήθηκε στον Πύργο Ηλείας. Στη μάχιμη δημοσιογραφία μετρά κοντά 30 χρόνια σε εφημερίδες της Πάτρας, της Αθήνας, σε περιοδικά και στην τηλεόραση
Νεαρή ρεπόρτερ τόλμησε να δοκιμαστεί στο σκληρό για τα χρόνια εκείνα αστυνομικό ρεπορτάζ. Οι αποκαλύψεις της και τα καυτά ρεπορτάζ της, την καθιέρωσαν στο χώρο με αποτέλεσμα να είναι η πρώτη γυναίκα αστυνομικός ρεπόρτερ στην Ελλάδα. Από μαθήτρια ξεχώρισε στην ποίηση και ποιήματα της δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες του Πύργου «Παρατηρητής» και «Ευθύνη». 

Ακολούθησαν οι εφημερίδες «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.
Οι τολμηρές για εκείνα τα χρόνια έρευνες της, συζητήθηκαν όσο τίποτε άλλο στην κοινωνία της Πάτρας (πορνεία και εκμετάλλευση παιδιών,ναρκωτικά, φυλακές).
Η εφημερίδα «Απογευματινή» την κάλεσε στην Αθήνα, όπου συνέχισε τις καυτές έρευνες, τις αποστολές και τα ρεπορτάζ, έχοντας για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη. Μια από τις μεγάλες επιτυχίες της, η αποκάλυψη της δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψη του.Ο «Ελεύθερος Τύπος» την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Στην αρχή ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια υπεύθυνη όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου, υπουργείων, φωτορεπόρτερ. (Τίτλος άγνωστος για γυναίκα δημοσιογράφο εκείνα τα χρόνια) Στην εφημερίδα αυτή έκανε και αποκαλύψεις που πέρασαν τα σύνορα της χώρας-αεροπειρατεία, κατασκοπεία, τρομοκρατία ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου.
Η πολύχρονη, καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης το γνωστό «100», της έδωσε πέρα από τις σοβαρές ειδήσεις και πιπεράτες ιστορίες που τις ζωντάνεψε με το χιούμορ που διαθέτει, στην προσωπική στήλη που διατηρούσε στην ίδια εφημερίδα. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελάριος, την βοήθησε να τις μεταφέρει το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100».
Το «Έθνος» την κάλεσε μετά από χρόνια να αναλάβει υπεύθυνη θέση στο νέο περιοδικό «ΧΡΟΝΟΣ» και το κοινωνικό και αστυνομικό ρεπορτάζ στο «Έθνος της Κυριακής». Οι καυτές αποκαλύψεις της συνεχίστηκαν και στην εφημερίδα αυτή. Έφερε στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για την διερεύνηση τους. Παράλληλα εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα». Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» και ήταν συμπαρουσιάστρια του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ίδιο κανάλι. Μετά από δύο χρόνια, τον Οκτώβριο του 1995, εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ με τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA. Το 2001 μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα... Το 2012 επιστρέφει στον ALPHA για να συνεχίσει τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ» που σημειώνει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης με ρεκόρ μέχρι σήμερα το 70%. (Υπόθεση Νικολαϊδη- Καλαθάκη- Κράμπη)
Έχει ένα γιο τον Κωνσταντίνο, που τελείωσε σκηνοθεσία κινηματογράφου στην Αγγλία και στην Αμερική όπου και παραμένει, ακολουθώντας το επάγγελμα που επέλεξε. Το όνομα Κωνσταντίνος του το έδωσε ο νονός του, ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής.


Μάχη σε τούνελ και με πυκνή ομίχλη...


Πέμπτη, Φεβρουάριος 24, 2011 - 17:24

Το 1996 είναι η χρονιά που η Αγγελική Νικολούλη ξεπήδησε στα τηλεοπτικά πράγματα με την περίφημη εκπομπή της «Φως στο τούνελ». Η είσοδός της ήταν κατά κάποιο τρόπο επεισοδιακή, αφού την πρώτη χρονιά που έβγαλε την εκπομπή στο γυαλί είχε να αντιμετωπίσει τη… μήνιν του Κώστα Χαρδαβέλλα.

Τι είχε συμβεί; Η Νικολούλη είχε ξεκινήσει λίγο καιρό πριν την τηλεοπτική καριέρα της στο πλευρό του Χαρδαβέλλα (ως δεξί του χέρι) στην πολύ καλή εκπομπή του «Ρεπορτάζ στην ομίχλη». Μια εκπομπή αναζητήσεων περίπου στο ίδιο στιλ με την πολύ επιτυχημένη εκπομπή «Φως στο τούνελ» που κάνει η ίδια μέχρι σήμερα. Οταν όμως η δαιμόνια αστυνομική ρεπόρτερ και παρουσιάστρια αποφάσισε να φύγει από το επιτελείο της εκπομπής του  συναδέλφου της και να πετάξει με τα δικά της τηλεοπτικά φτερά έγινε ένα… μπαμ.
Ξεφυλλίζοντας τον Τύπο της εποχής διαβάζω μεταξύ των άλλων: «Ανοιξε ο πόλεμος! Νικολούλη - Χαρδαβέλλας ανταλλάσσουν πυρά… Νικολούλη εναντίον Χαρδαβέλλα και τούμπαλιν με πόλεμο δηλώσεων και από τους δύο. Από τον καιρό που οι δύο πρώην συνεργάτες χώρισαν τα τσανάκια τους είναι γνωστό πως έχει αρχίσει μια φαγωμάρα μεταξύ τους για τις εκπομπές που παρουσιάζουν, προσπαθώντας να πείσουν για το ποιανού είναι το συγκεκριμένο είδος εκπομπής».
Η αλήθεια είναι πως ο «πόλεμος» ανάμεσά τους προήλθε με αφορμή το ποιος από τους δύο έχει τα πνευματικά δικαιώματα για μια τέτοια εκπομπή. Η Νικολούλη σε συνέντευξή της σε μηνιαίο περιοδικό υποστήριξε ότι η ιδέα της εκπομπής υπήρχε στο εξωτερικό και πως η ίδια είχε έρθει σε επαφή με τη Γαλλία, τη Σουηδία και την Τουρκία, όπου έχουν καθιερωθεί τέτοιες εκπομπές. Επίσης, τόνισε ότι όλο το concept της εκπομπής είναι δική της ιδέα και όχι του αγαπητού της συναδέλφου.
Τα λεγόμενά της προκάλεσαν την αντίδραση του Χαρδαβέλλα, ο οποίος έστειλε επιστολή στον Τύπο για να δηλώσει ότι η κυρία Νικολούλη παραιτήθηκε από την ομάδα του χωρίς κανένα ενδοιασμό και λίγους μήνες αργότερα έκανε πανομοιότυπη εκπομπή στον ΣΚΑΪ αντιγράφοντας ακόμα και ολόκληρες φράσεις του. Οσο για το τίνος είναι η πνευματική ιδιοκτησία, ο ίδιος απάντησε ότι στις 15 Φεβρουαρίου του 1995 κατέθεσε στην Εθνική Βιβλιοθήκη την ιδέα της εκπομπής και κατοχύρωσε την πνευματική ιδιοκτησία της.


Η Αγγελική Νικολούλη δεν έμεινε απαθής σε όσα της καταμαρτύρησε ο Χαρδαβέλλας. Δήλωσε με τη σειρά της πως του έφερνε τα θέματα στο πιάτο τον καιρό της συνεργασίας τους και εκείνος δεν της το αναγνώρισε...
.ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου