Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ: ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ. ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΤΡΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ... ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΚΑΤΑ 50% ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ..
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες
Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟΙ... ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ... 
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ  ΤΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ...ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΣΤΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ...ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΕΤΑΙ...!

Σας το έχω ιστορήσει.. Σερνόμουνα από τους πόνους της οστεοαρθρίτιδας.
--Δεν θεραπεύεται η οστεοαρθρίτιδα δογμάτισε η γιατρός μου, που μου έλαχε μέσω... του θλιβερού ΕΟΠΠΥ!
--Οτι η οστεοαρθρίτιδα δεν θεραπεύεται είναι γνωστόν...Για νέο μου το λές κυρία μου; Το πρόβλημα είναι πως θα απαλλαγώ από τους αφόρητους πόνους...σέρνομαι πια... 
--Μπορεί με εγχείριση να λυθεί το θέμα... αλλά προς το παρόν να παίρνεις ΝΤΕΠΟΝ!.. έσκουξε η μανδάμ...ντοκτορέσσα!

--Ναι, αλλά εγώ είμαι οπαδός της ασπιρίνης...
--Αν το αντέχει το στομάχι σου να  την παίρνεις...
--Α, ναι κατάλαβα ...Ασπούδαχτη είστε κυρία μου.Γνωρίζω την έχθρα των γιατρών προς την ασπιρίνη.. Τώρα βέβαια αρχίσατε να αναγνωρίζετε τα ευεργετήματα της.. όταν εγώ τα είχα σπουδάσει προ 40 χρόνων, πριν ξυπνήστε εσείς οι γιατροί , γι αυτό και επι καθημερινής βάσης παίρνω  ασπιρίνη... Καμιά φορά έως και 4 χαπάκια τη μέρα! Και αισθάνομαι υπέροχα.. 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ...ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ... ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ ...ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΙΑ ...ΠΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ..ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ... Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου