Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΣΗΜΕΡΑ: ΤΑ ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο>http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες
Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου









ΤΑ ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ...


Να μια καινούργια ανακάλυψή μου.Εδώ στο μοναστήρι σπανίως τρώμε ραπανάκια.Για άγνωστους λόγους δεν το φιλοξενούμε στους μπαχτσέδες μας..Προχτές που κατέβηκα στην πόλη είχα παραγγελιά από έναν αδελφό να του πάρω κανά-δυο ματσάκια ρεπάνια.Τα πήρα, αλλά ξέχασα τα μισά σε μια άλλη σακούλα…κι είπα να τα αξιοποιήσω για πάρτη μου….Άντε τώρα να ξανανεβαίνω στα κατσάβραχα που είναι το κελί του…Κι όπως έχω συνήθειο έψαξα το πράγμα… κι ανακάλυψα:

***Τα ραπανάκια δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, αλλά είναι πανίσχυρα σε ωφελήματα για τον οργανισμό μας: 

***Κάνουν καλό στα νεφρά, στο βήχα, στη δύσπνοια είναι διουρητικά,αντιοξειδωτικά, καταπολεμούν τις δηλητηριάσεις… και εξοντώνουν τους σκορπιούς… Ιδού η σοδειά μου:
Και φυσικά από δω και πέρα θα τα έχω στο λιτό, φυτικό μενού μου.

rapanakia
Λίγα πράγματα είναι τόσο ικανοποιητικά όσο η κρίσιμη στιγμή που ετοιμάζεστε να δαγκώσετε ένα ραπανάκι. Τα ραπανάκια είναι από τα πιο υποτιμημένα λαχανικά κι όμως τα οφέλη τους είναι τεράστια.
Τα ραπανάκια έρχονται σε μια ποικιλία μεγεθών και χρωμάτων, ώστε να μπορείτε να μάθετε ποιος τύπος σας αρέσει περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου