Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΑΝΕΝΔΟΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ «ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ» ΜΙΣΤΕΡ …ΤΣΙΠΡΑΣ ΞΕΘΑΥΕΙ & ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ …ΜΟΝΟΝ με 250 Ευρώ!
ΓΙΑ ένα σαράβαλο προ 20/ετιας ..που το άρπαξε η Τροχαία!
Τσίμπησαν και τον ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ:

ΠΡΟΣ  ΕΡΙΤΙΜΟΝ ΚΥΡΙΑΝ ΚΑΙ.. ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ ΚΑΙ …ΧΡΥΣΑΝ !
Χαρά στο κουράγιο σας αγαπητή Κα Χρύσα Διαλεκτού. Σκέτο κόσμημα..είστε όπως και η αφεντιά μου.( ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ γαρ λέγομαι-ΚΟΣΜΗΜΑ ΓΑΡ αμφότεροι ..Κι εσείς ως ΧΡΥΣΑ και Διαλεκτου)
Κι εγώ αναλόγως και ιδεοστρόφως, Μια και είμαι ο μόνος που φέρω ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ! εν ΕΛΛΑΔΙ!
Νάσαστε καλά....


*** Μού βγάζετε ένα λογαρισμό  250 ΕΥΡΩ... για ένα αυτοκίνητο που μου άρπαξε η Τροχαία και μου ζητάτε μετά εικοσαετίαν τουλάχιστον..να ανταποκριθώ στις αστείες αιτιάσεις σας ...Δηλαδή του Τσίπρα!
Θα τα ξαναπούμε στον ...Παράδεισο ...Αν έχετε φυσικά την τύχη που θα έχω ΕΓΩ,,,
Τι άλλο να πω με τις κρατικές εξουσίες...και οδηγίες εισπρακτικές του Γκουβέρνου..;. 
Αν δεν το ξερετε σας πληροφορώ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ,,, οι αστείες οφειλές μου είναι παραγεγραμμένες από πολλού...  Δεν το ξέρετε; Απλά σπουδάστε το αντικείμενο..Κατά τα λοιπά ευτυχείτε,,, Εγώ είμαι υπερ ευτυχισμένος καθ΄όλη την μέχρι σήμερον ΖΩΗ ΜΟΥ!. την οποια και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΜΟΥ...

ΦΙΛΙΚΑ και με κάθε τιμή

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ... και φάρα και δημοσιογραφάρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου