Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ΠΡΟΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ-ΠΟΕΣΥ!...ΚΛΑΨΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ- ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΣΚΑΪ ΕΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ...ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΣΗΕΑ!


ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΓΝΩΣΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ  που στενάζει από τις απεργίες:..ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΣΗΕΑ-ΠΟΕΣΥ!

Κάθε λίγο και λιογάκι, η αριστεροκρατούμενη ΕΣΗΕΑ 
( είναι σωματείο, όπως το λέει και τίτλος του που αφορά τους εργαζόμενους στις ημερήσιες Αθηνών) κατεβαίνουν σε ηλίθιες απεργίες .. που τον μόνον που βλάπτουν είναι τα ΜΜΕ όπου εργάζονται και ταϊζονται οι δημοσιογράφοι!


Σήμερα όμως το πρωϊ στις 6, την ώρα που άρχιζε η απεργία στα ΜΜΕ -και θα συνεχιστεί βλακωδώς μέχρι το πρωϊ της Δευτέρας-.. ο ΄Αρης Πορτοσάλτε διευθυντής του Ραδιοφώνου του σκάϊ με δύο άλλους τρείς συνεργάτες του έσπασαν τον ψευτοτσαμπουκά του Δ.Σ. της εξωφρενικής πλέον ΕΣΗΕΑ κι άρχισαν να μεταδίδουν κανονικά ειδήσεις και σχολιασμούς.!

Πρόκειται για υπέρτατη πράξη η οποία θα σημαδέψει το μέλλον του ιστορικού αυτού σωματείου ΕΣΗΕΑ, που ήδη βιώνει την απαξίωση από τότε που την καβάλλησαν οι... προοδευτικοί της αριστερας κι άλλα υποκείμενα τυχοδιωκτικά.

Η απεργοσπαστική ενέργεια του ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ θορύβησε τα τσογλάνια του επαγγελματικού συνδικαλισμού και προβλέπεται ότι θα βρεί μιμητές σε επόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις και θα βρεί ουκ ολίγους μιμητές...Η ΕΣΗΕΑ και οι κάθε άλλο παρά κομψές μεθοδεύσεις της σε προβλήματα του κλάδου... θα φάει στη μάπα τόσα ώστε θα τρίβει τα μάτια...έστω κι αν είναι στραβά, όπως αποδεικνύεται τα τελευταία χρόνια... 

Τέλος πάντων λέμε και δημόσια ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ... Η σημερινή στάση του, απέσπασε χιλιάδες συγχαρητήρια από τους ακροατές του σταθμού.. 

Και για να το κατανοήσετε: ΝΑ ΚΑΝΕΙ ο δημοσιογράφος ΑΠΕΡΓΙΑ κατά των εργοδοτών του, όταν αυτοί αυθαιρετούν.
Όμως άλλο πράμα η απεργία κατά αποφάσεων της κυβέρνησης ... Σε τέτοια απεργία, δεν πλήττεις την κυβέρνηση αλλά τον εργοδότη σου!
Το καταλαβαίνεις ρε μαλάκα μέλος της ΕΣΗΕΑ;

--Ποιός σε ταϊζει; Γιατί πλήττεις τα συμφέροντα της επιχείρησης όπου εργαζεσαι; ..υπακούοντας πειθήνια σε ένα σωματείο... κυριολεκτικά ΑΕΡΑ κοπανιστό;  ΖΥΓΙΑΣΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και θα τα ξαναπούμε... Δημοσιογράφος είσαι ή τομάρι ανελεύθερο; 
Εμείς, ως γνωστόν είμαστε κατά πάσης απεργίας που υποκινείται από πρακτορίσκους κομμάτων.Τα έχουμε προείπει πολλάκις.

ΕΚΔΟΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΠΛΗΤΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΘΕΤΑ

Το πρόβλημα ΕΝΤΟΠΊΖΕΤΑΙ  στα κόμπλεξ των ιδιοκτητών εφημερίδων και ΜΜΕ... Υποκύπτουν ανοήτως  στα κελεύσματα των ανθρωπαρίων του συνδικαλισμού! 
Λάθος στρατηγική.Από πού προκύπτει αυτός ο άγνωστος, ανύπαρκτος συνδικαλιστής να καθορίζει τη λειτουργία της επιχείρησής σου και να φρενάρει τους εργαζόμενους σου; Ο Φασισμός στην πλέρια έκδοσή του!

-- Τη δουλειά την έχω στήσει εγώ και κανένας άλλος. Εγώ κάνω κουμάντο.Είμαι έντιμος και τηρώ τα συμπεφωνηθέντα με το εργαζόμενο... Νταβατζήδες συνδικαλιστές της ΕΣΗΕΑ δεν δέχομαι... Στην επόμενη απεργία που θα κηρύξουν η ΕΣΗΕΑ -ΠΟΕΣΥ κι άλλα κωλοχανεία..θα απολύσω αυθημερόν όσους από τους δικούς μου θελήσουν-τολμήσουν να απεργήσουν. ΄Ηδη έχω λίστα με αντικαταστάτες τους... Εγώ πληρώνω ... εγώ καθορίζω ποιούς θα έχω συνεργάτες μου. Οι συνδικαλιστάδες είναι πίτουρα και επαγγελματίες τυχοδιώκτες...

Διότι απλά δεν έχουν κάνει τίποτε θετικό  στη ζωή τους ! ΚΑΙ ΟΙ τιποτε ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΟΥΜΆΝΤΟ στο δικό μου μαγαζί; 
**Σε ποιό ΚΩΔΙΚΑ το βρήκατε αυτό γραμμένο;

Τέρμα .. ανέχθηκα επί πολύ τα ιδεοληπτικά τσαλίμια τους! Λυπούμαι αν στην επόμενη απεργία δικοί μου άνθρωποι που αγαπώ και με αγαπούν, θα θελήσουν να υπακούσουν στα φασιστικά κελευσματα ηλιθίων της ΕΣΗΕΑ-ΠΟΕΣΥ. Θα τους απολύσω αυτόματα. Κάθετο αυτό! Και μετά μιλάμε ποιος είναι φασίστας εγώ ή τα ΟΥΦΟ οι ξυλοπόδαροι συνδικαλιστές-που το παίζουν νταβατζήδες στη δική μου δούλεψη; "
  
  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου