Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018


ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΜΟΥ

Δι ευχών του Αγίου Πατρός ημών...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ


Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ" 
_________________________

ΥΠΑΡΧΕΙΣ ¨ΚΥΡΙΕ¨ΜΟΥ  Ή 

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ:

Η λογική αλλά και η επιστήμη  αρνούνται την ύπαρξη Θεού... Κι όμως ο άνθρωπος μέσα στις ατέλειωτες μοναξιές του και φοβίες έστησε  υπερλαμπρα αριστουργήματα θησιαστήρια τιμης και λατρείας του. Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της  γήϊνης σφαίρας ανύψωσε εκπληκτικούς ναους  στους λεγόμενους  "Θεούς"  οι οποίοι συχνάκις  αλληλομισούνται κι ενίοτε σφάζονται μεταξύ τους... με απόλυτο ανθρώοινο πείσμα και παραλογισμό. Δυστυχώς πλάσαμε Θεούς κατ΄εικόνα κι ομοίωσή μας... ΟΛΟΦΤΥΣΤΟΙ εμείς σε όλα τα επίπεδα... 
Θα έλεγα να τους χαιρόμαστε ! Αλλά το δαιμόνιον που κουβαλάω δεν μου το επιτρέπει! Από λόγους ελάχιστου σεβασμού προς το κρανίον μου.
Η αλήθεια είναι μία: Πάντων Θεος ο άνθρωπος.Πέραν του ανθρώπου άλλη θεϊκή δύναμη δεν βλέπω και δεν ΄εχω νιώσει ποτέ στη ζωή μου...

Όχι δεν έχω καμμιά διάθεση να σας σκανδαλίσω και πάρουν τα μυαλά σας ...αέρα κοπανιστό! Είναι αλήθεια 'οτι οι δυνάμεις του ανθρώπου αγγίζουν το θείον...και προσομοιάζουν σε μερικές περιπτώσεις θεϊκη καταγωγή και πρόέλευση.Ειδικά δε το Πάνθεον της ελληνικής ιστοριο-μυθολογίας -Δελφοί-Κνωσός κι άλλοι χώροι ιεροί ων ουκ εστί αριθμός πιστοποιουν αυτή την πραγματικότητα.

Αλλά εγώ προσωπικά Θεόν δεν είδα εδω και 82 χρόνια  που κυκλοφορώ επι γης... Παρά το ότι μου έλαχαν περιστατικά θανατικά... Επιβιώνω όμως ακόμη. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα "γιόρταζα" το σωσιμό μου ... σε βαθμό να τιμώ τη μέρα... αδρανής εν οίκω... Τέλος πάντων... 
Θεόν 'ομως δεν είδα... και να μα τω Θεώ, σας ορκίζομαι... και παρά το ότι τιμούσα τους κανόνες του... Γι αυτό άλλωσε και χαίρω  φήμης "καλού παιδιού"
Ενω άλλοι μου λένε ...διαολεμένο. Ισχύουν πάντως και τα δύο!

Κατά την άποψή μου πάντως ο Θεός ή οι Θεοί είναι δημιουργήματα του ανθρώπου... για λόγους εσωτερικής... ασφαλείας- γαλήνης. Και το σύστημα λειτουργεί άψογα επι χιλιάδες χρόνια... Οι θρησκείες δεν κάνουν κακό...  Απλά μέσα στους σφραγισμένους κόλπους τους ανθει μια ηγετική φυσιογνωμία που κάνει κουμάντο επί πάντων σε βαθμό να μη βγαίνει κιχ...
Κανείς δεν κουνιέται! ...Όστις κουνηθεί αποτάσσεται Δια συνοπτικων διαδικασίων  με αποτέλεσμα να λουφάζουν οι πάντες στις προσταγές του Αγίου Επισκόπου! 
ΑΜΗΝ... Απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο .ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΓΩ ΤΕΡΜΑΤΙΖΩ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ! Και χαίρετε ...ΕΝ ΠΑΝΤΙ!

Kαι φεύγω ευτυχής παρά τα στραπατσαρίσματα που μου συνεβησαν κι εσχάτως μάλιστα... Το μόλις προχθεσινο ...σχεδόν απίστευτο... Με παράτησε η γυναίκα μου! Το κορίτσι μου! ... η μάνα των καλών γιών μου... ... Μου ζήτησε διαζύγιο πριν 25 χρόνια και προθύμως δεν της αρνήθηκα ...την χάρη ! 
 Και το αστείο: Τα 25 χρόνια  αυτά είμαστε μαζί... σαν να μη συνέβη τίποτε!! Αλλόκοτο; Όχι ΑΛΗΘΕΣΤΑΤΟ...΄

Οχι να μην προχωρήσω πιο πέρα ...Το στόρυ θα εξελίχθεί σε μπανάλ.. Ας το αφήσουμε εδώ... Το είχα εξάλλου προβλέψει όταν 'εκανε την αίτηση Διαζυγίου... Η φίλη που επιστράτευσε ως μάρτυρα για την έκδοση διαζυγίου... συνεχώς ακόμη με ζητάει συγνώμη...  Μην λες ανοησίες Βιβή... Αστο ...θα δεις!
ΤΟ ΒΛΈΠΟΥΝ ΆΛΛΩΣΤΕ ολοι ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΈΡΟΥΝ..Δεν είναι κι αυτό πρωτότυπο; ΑΧ ΤΙ ΝΑ ΙΣΤΟΡΗΣΩ ;

ΑΡΓΗΣΕΣ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΟΡΊΤΣΙ... Τώρα πια είναι πολύ αργά για όποια φαντασίωση σε παραδέρνει.ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ! ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ...ΕΔΩ!
Εγώ κι εσύ δεν ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ με τίποτε...Επί 25 χρόνια τόχαμε και οι δυό μας ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ... Τώρα πως σου ήρθε πάλι να το θυμηθείς μετά τόσο καιρό..; Εγώ μένω αναύδος ... Ίσως κατά την κρίση σου να μην ήμουν ο ιδανικός άνδρας που θα ήθελες...Εις τι όμως πταίω εγώ στα ογδόντα μας και βάλε...  να μου βάζεις τόσο δυσκολα; ΟΥ ΘΑ ΤΟ  ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ αλλά γιατί; Τώρα που θα έπρεπε να είμαστε ευτυχέστεροι;
ΒΛΕΠΕΙΣ ...που ο θεός  που τόσο πιστεύεις δεν σε συνδράμει;

ΑΠ. ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΜΜΑ...

*** ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΉΚΕ ...ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΆΤΗ ΜΟΥ; ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΊΑ ΑΥΤΉ; Και γιατί ΄'οχι;.... ΜΑΚΑΡΙ! και το λέω ειλκικρινά~ ...Έστω κι αν φαίνεται ενοχλητικό. Προσπαθώ.. τέτοιες ενοχλήσεις...Να τις ξεπερνάω. Μ΄ΑΡΈΣΕΙ ΔΕΝ Μ΄ΑΡΈΣΕΙ.

ΜΑΛΙΣΤΑ ...ΔΙΈΠΡΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟΎΤΟ: το αλλόκοτο...πριν ένα- δύο χρόνια, δεν θυμάμαι ακριβώς... με παρακάλεσε να την φέρω σε επαφή με έναν παιδικό "έρώτα" της.. Βασικά κατά φαντασίαν ...Βουβός έρωτας! Ανομολόγητος!
 Μετά πάσης προθυμίας το διεπραξα...... Χριστός και Κύριε!
Γύρισε με κατεβασμένα μούτρα...Δεν θέλησα να μάθω περισσότερα!
11 Αυγούστου 2018 - 1:32 π.μ.
Κατά τα λοιπά …κάπως έτσι συνεχίζεται η ζωή μου ως τώρα…ΖΩΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙΣ... Μα αυτή είναι Η ΖΩΗ! !!!..Ναί να σέβεσαι τη συντροφό σου ...αλλά μην πελαγώνεις για 'όσες εκπλήξεις σου επιφυλλάσσει; 

2 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ.

    www.athanasios.thimiopoulos.com

    ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ.

    ΞΥΝΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ
    ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΚΑΣΙΔΑ
    ΠΩΠΩ ΠΩ ΚΑΚΟ
    ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ.

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΩ
    ΑΠΑΝΤΗΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
    ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΔΕn ΘΑ ΠΑΡΩ.

    ΚΑΙ ΣΥΠΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ Ο ΧΑΖΟΠΑΛΑΥΟΣ.

    ΟΙ ΘΕΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝε ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ Η ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΝΑΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΡΓΗΣΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΡΗ ΤΟΣΥ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΜΩ.
    ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ....ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ...ΑΛΛΑ ΛΕΩ ΕΓΩ...ΝΑΙ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ...
    KAI ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΤΟ...
    ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΝΑΝ ΤΟΣΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΑΝΕ
    Η ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ.....

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΛΩΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΕΙΦΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΧΛΟΣ...ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΥΤΑΙΟΝ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΥΝ.

    ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ...

    ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΟΣ ΘΑ ΕΡΙΧΝΕ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΛΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΒΟΜΒΕΣ ΟΙ ΜΑΣΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΟΑΜΕΡΙΚΑΝΑΔΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΤΩ.

    ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΙΝΕ ΘΕΟΣ ΕΚ ΤΗΣ ΑΧΡΑΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩ ΦΙΛΙΣΤΑΙΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΡΟΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΝ..

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ 666 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ-ΘΕΟΙ-ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ-ΑΥΤΩΝ- ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ Η ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΣ ΤΟ ΟΒΑΛ ΓΡΑΦΕΙΟΝ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ.

    ΗΡΘΑΝ ΘΕΟΙ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΜΑΛΛΑΞΗ Η ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΓΕΛΗ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΠΑΤΟΡΙΚΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΓΝΩΣΤΟΝ ΑΛΛΑ ΑΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΣΟ...

    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΒΑΤΟΝ ΑΠΟΛΩΛΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟ ΠΡΩΠΑΤΟΡΙΚΟΝ.
    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΣΟΥΝ ΟΛΑ.ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ.
    ΔΙΑΒΟΛΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΜΑΓΕΙΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΕΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή