Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΦΙΣΙΣΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΤΟΥ... ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΟΤΟΣ ΗΤΑΝ... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΑΛΌΝΙ ..Ο ΤΙΠΟΤΑΣ ΒΑΣΙΚΑ:

ΑΥΤΗΝ !! ΤΗΝ ΕΡΤ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΨΗΣ -ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΑΚΙ ΑΡΒΑΝΙΤΗ,που μια ζωή τον τρώγαμε στη μάπα από την ΕΡΤ.Ως γνωστόν κι αυτός είχε μπει στο κρατικό κανάλι από το παράθυρο... 




Καψής - ΑρβανίτηςΟλόκληρη η συνέντευξη του Π. Καψή στο «Κόκκινο 105.5» στον Κώστα Αρβανίτη

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Καλή σας ημέρα κύριε Yπουργέ. 
ΚΑΨΗΣ: Καλημέρα κύριε Αρβανίτη. Τι κάνετε; Καιρό έχουμε να τα πούμε. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Τα είχαμε πει τελευταία φορά όταν εσείς ήσασταν υπουργός και εγώ παρουσιαστής στη δημόσια ραδιοτηλεόραση. 
ΚΑΨΗΣ: Όχι, νομίζω ότι είχα έρθει και μετά, άλλη μια φορά, όταν είχατε «εξοριστεί» στην πρωινή ζώνη. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ναι. Μου αρέσει η λέξη «εξοριστεί». Ήταν όμως κάπως έτσι. Να σας ρωτήσω κύριε υπουργέ, γιατί  θέλω να πάμε ένα-ένα τα θέματα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω κατ’ αρχήν, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους εργαζόμενους, αν μιλάτε δηλαδή και αν έχετε την καλοσύνη να μου πείτε, με ποιους μιλάτε.  
ΚΑΨΗΣ: Υπήρχαν μια σειρά από ζητήματα τα οποία είχαν τεθεί, τα οποία ανησυχούσαν τους εργαζόμενους και στα οποία είχα κάνει -θέλω να πιστεύω- μεγάλη και ειλικρινή προσπάθεια να τα ξεπεράσουμε και τα οποία σε μεγάλο βαθμό τα είχαμε ξεπεράσει. Ήταν το ζήτημα των αποζημιώσεων, ήταν το ζήτημα της πριμοδότησης, ήταν το ζήτημα των κινήτρων. Ό,τι μπορούσαμε να κάνουμε, το κάναμε. Και εκεί είχαμε συμφωνήσει και είχε μείνει μια διαφωνία στο καθεστώς, αν θέλετε, των συναδέλφων που θα εργάζονταν σε αυτό που λέμε μεταβατικό φορέα. Στην πραγματικότητα, οι συνδικαλιστές με τους οποίους μιλούσα, αρνιόντουσαν την ύπαρξη του μεταβατικού φορέα και ήθελαν να αποτελεί συνέχεια της ΕΡΤ που είχε κλείσει. Αυτό δεν ήταν δυνατόν να γίνει δεκτό.
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Εσείς συμφωνείτε πολιτικά – να το πω έτσι- ότι θα έπρεπε να αλλάξει το λογότυπο της ΕΡΤ και να πάμε σε έναν μεταβατικό φορέα και μετά σε έναν άλλο φορέα; Αυτήν την ερώτηση ήθελα να την κάνω.  
ΚΑΨΗΣ:  Γιατί δεν γινόταν διαφορετικά.
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Έχει κοστολογηθεί πόσο κάνει αυτό το πράγμα;  
ΚΑΨΗΣ:  Το ζήτημα ήταν αν θα έπρεπε να κλείσει η ΕΡΤ ή όχι. Αυτό είναι ένα ζήτημα στο οποίο υπήρξαν, όπως ξέρετε, διαφωνίες. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Η δική σας άποψη; 
ΚΑΨΗΣ:  Η δική μου άποψη ήταν ότι θα έπρεπε να επιχειρηθεί να ανασυγκροτηθεί, χωρίς να κλείσει. Αλλά παραδέχομαι την ίδια στιγμή ότι αυτό θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, ενδεχομένως και αδύνατο. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Γιατί; 
ΚΑΨΗΣ:  Γιατί οι συνδικαλιστές στην ΕΡΤ έχουν την τάση, με το παραμικρό, να κατεβάζουν τον διακόπτη. Αλλά αυτό έγινε, έκλεισε η ΕΡΤ. Αυτό πλέον ήταν στο παρελθόν. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποιο είναι το παραμικρό δηλαδή; Όταν μας έκοψε ο Δένδιας «στον αέρα» ήταν το παραμικρό; 
ΚΑΨΗΣ: Καλά, εντάξει… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Το παραμικρό έχει μια αξία. Όταν δεν έχουν πληρωθεί τα Κυριακάτικα και τα δεδουλευμένα… 
ΚΑΨΗΣ:  Θα σας θυμίσω ότι ήταν πέρσι δύο μήνες κλειστή η ΕΡΤ, γιατί διαφωνούσαν με μια λέξη στο νομοσχέδιο. Επί δύο μήνες. Και καθόμουν και σας έλεγα, έλεγα στους συνδικαλιστές δηλαδή  ότι παιδιά, απαξιώνετε εσείς την τηλεόραση, γιατί συνηθίζετε τον κόσμο να μην βλέπει τη δημόσια τηλεόραση. Και έγραφε ο Πάσχος  Μανδραβέλης ότι κοιτάξτε, τι έγινε, πόσους μήνες είναι κλειστή η ΕΡΤ και δεν συμβαίνει τίποτα και διαγράφηκε από την Ένωση Συντακτών. Δεν είναι έτσι. Οι συνδικαλιστές στην ΕΡΤ είχαν επιβάλει, είχαν συμφωνήσει -γιατί δεν το είχαν επιβάλει, είχαν και οι πολιτικοί εξίσου μεγάλη ευθύνη- ένα καθεστώς το οποίο έπνιγε κάθε δημιουργικότητα και ανέβαζε το κόστος σε απαράδεκτα ύψη, με την έννοια ότι (τα λεφτά των φορολογουμένων-να φύγει)  είναι η μόνη τηλεόραση στην Ευρώπη που ισχύει αυτό, οι μισθοί ξεπερνούσαν το 50% του κόστους της τηλεόρασης.  
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Τι εννοείτε; 
ΚΑΨΗΣ:  Εννοώ ότι αντί να πηγαίνουν για πρόγραμμα τα λεφτά των φορολογουμένων… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Πήγαιναν στον ιδιώτη για την «πράσινη ενέργεια», θα μου πείτε.   
ΚΑΨΗΣ:  Όχι. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Ή στον κρατικό προϋπολογισμό… 
ΚΑΨΗΣ:  Όχι. Τόσα χρόνια, οι μισθοί στην ΕΡΤ έπαιρναν το μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους του προϋπολογισμού. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Για ποια εποχή μιλάμε; Για να καταλάβω. Τότε που ήταν ο Λυριτζής και ο Οικονόμου με τα 30 το χρόνο; 
ΚΑΨΗΣ:  Και για το 2012 ακόμη μιλάμε και για σήμερα ακόμη. Σήμερα οι μισθοί είναι το 44% του προϋπολογισμού που δείχνει πόσο στρεβλή διάρθρωση έχει η ΕΡΤ. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Κύριε υπουργέ, για ποιους μισθούς μιλάτε; Εγώ έπαιρνα 1.300 ευρώ μικτά.  
ΚΑΨΗΣ: Μα, δεν ήταν οι μισθοί υψηλοί. Δεν εννοώ αυτό. Εννοώ ότι έτσι όπως ήταν διαρθρωμένη… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ήταν πολλοί μου λέτε; 
ΚΑΨΗΣ: Πάρα πολύς κόσμος, βέβαια, για το προϊόν που παρήγαγε. Εγώ σας λέω ότι ήθελε ανασυγκρότηση η ΕΡΤ. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Θα συμφωνήσω σε αυτό. 
ΚΑΨΗΣ: Γιατί είχε πολιτικές παρεμβάσεις και έπρεπε να τη θωρακίσουμε απέναντι στις πολιτικές παρεμβάσεις και είχε στρεβλή διάρθρωση, γιατί ακριβώς είχε επιβληθεί ένα καθεστώς με κανονισμούς που τους  ξέρετε. Αν αρχίσω να λέω παραδείγματα…  Χθες  ήρθαν να μου πάρουν συνέντευξη από το Al Jazeera και ήταν δυο άτομα. Προχθές από ένα ελβετικό κανάλι ήταν ένα άτομο. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Και τι πάει να πει αυτό; 
ΚΑΨΗΣ: Στην ΕΡΤ για να πάρουν μια συνέντευξη, έρχονταν πέντε άτομα στο συνεργείο. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Μα, γιατί κύριε υπουργέ τώρα; Εσείς είστε της δουλειάς. Θα κάνει ο δημοσιογράφος και τον οπερατέρ; 
ΚΑΨΗΣ:  Ακούστε…
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Παρακαλώ. Το ραδιόφωνο ακούει. 
ΚΑΨΗΣ:  Ναι. Έρχονταν πέντε άτομα και συνήθως ήταν ιδιωτικό συνεργείο, γιατί το συνεργείο της ΕΡΤ ήταν – υποτίθεται-απασχολημένο. Δηλαδή, ήταν καταστάσεις και τις ξέρετε και εσείς καλύτερα από εμένα… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Δεν είναι έτσι.  
ΚΑΨΗΣ: Ε, καλά! 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ακούστε και εσείς εμένα. 
ΚΑΨΗΣ: Να σας ακούσω, βεβαίως.
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Εγώ διαφωνώ στο ότι ο δημοσιογράφος, όπως κάνουν ιδιωτικά κανάλια, ο ΣΚΑΪ π.χ. που ξέρω καλά, και μοντάρει και είναι οπερατέρ και είναι ηχολήπτης…  
ΚΑΨΗΣ:  Ασφαλώς… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Με συγχωρείτε, οι διεθνείς συμβάσεις της EBU, επειδή η ΕΡΤ είναι στην EBU, έλεγε ότι πρέπει να είναι οπερατέρ,  οδηγός, ηχολήπτης και δημοσιογράφος. Μάνι-μάνι τέσσερις. Πώς θα γίνει δηλαδή;  
ΚΑΨΗΣ: Με συγχωρείτε, για μια δήλωση στο πόδι δεν χρειάζεται ηχολήπτης. Εδώ, τώρα, αυτό ακριβώς σας λέω ότι στην εποχή  μας το να έρχεται ένας άνθρωπος ο οποίος βάζει το μικροφωνάκι στο πουκάμισο και δεν κάνει τίποτα άλλο και ανεβάζει όλο το κόστος, ε, έχει αλλάξει η εποχή μας. Τώρα πια έξω γίνεται ο δημοσιογράφος όλα αυτά που λέτε και έρχεται μόνος του. Θέλετε να είναι δύο άτομα; Να είναι δύο άτομα. Θέλετε να είναι τρία άτομα; Τρία άτομα. Πέντε άτομα να είναι, γιατί είναι και ο οδηγός και να είναι και ιδιωτικό   συνεργείο, γιατί το συνεργείο της ΕΡΤ συνήθως είναι σε επιφυλακή… 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Θα μπορούσε να έρθει και με τα πόδια, θα μου πείτε. Αλλά στη γερμανική τηλεόραση που ήρθαν εδώ να μου πάρουν συνέντευξη τότε με τις εξελίξεις… 
ΚΑΨΗΣ: Δεν λέω να κάνουν εκπομπή, λέω μια δήλωση. Αν κάνουν εκπομπή, εκεί θα πάει και συνεργείο. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Τέλος πάντων, αυτό είναι το ένα κομμάτι.  
ΚΑΨΗΣ:  Θέλετε το άλλο; Ότι δεν έμπαιναν  στο πλατό του στούντιο οι άνθρωποι του τμήματος Πληροφορικής, γιατί στο στούντιο υπήρχαν άλλοι κανονισμοί; Και το ψηφιακό είχε μείνει πίσω στην ΕΡΤ και είχαν μηχανήματα δημιουργίας ψηφιακών γραφημάτων τα οποία δεν χρησιμοποιούνται; Τα ξέρετε αυτά. Δεν τα ξέρετε; 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Εγώ έχω άλλη εικόνα κύριε Καψή. 
ΚΑΨΗΣ:  Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ακόμη και σήμερα το 44% του προϋπολογισμού πηγαίνει σε μισθούς, που είναι το υψηλότερο σε οποιαδήποτε τηλεόραση στον  κόσμο ή τέλος πάντων στην Ευρώπη, γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται στον κόσμο. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Εγώ θα σας θέσω αλλιώς το ερώτημα, γιατί εδώ έχει και μια αξία. Πρώτα εγώ που θεωρώ ότι συμφωνούμε τι ΕΡΤ θέλουμε και τι υπηρεσίες θέλουμε και θεωρούμε ότι πρέπει να παρέχει και μετά αποφασίζουμε πόσος κόσμος θα είναι αυτός. 
ΚΑΨΗΣ:  Ασφαλώς και αυτό λέμε σήμερα. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ρωτάω λοιπόν συγκεκριμένα, η νέα Δημόσια Τηλεόραση, όπου δεν βλέπω το «ραδιοτηλεόραση», θα έχει ραδιόφωνα, ποια και πόσα; Θα έχει περιφερειακούς; Τι θα κάνουμε με τα εθνικά μας ζητήματα σε ό,τι αφορά τη ραδιοτηλεόραση, Φιλία, ραδιόφωνο, Φωνή της Ελλάδας, Δεύτερο πρόγραμμα, κλπ. και βεβαίως, μετά θα έχει ορχήστρες;  Οι δημόσιες ραδιοτηλεοράσεις έχουν  ορχήστρες. Αυτή η τηλεόραση, όπως τη σχεδιάζετε,  θα έχει ορχήστρες; 
  1. ΚΑΨΗΣ: Λοιπόν, είμαι της άποψης και να σας πω την αλήθεια αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο μπήκα στην κυβέρνηση, ότι έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θεσμικό πλαίσιο για την τηλεόραση. Το βασικό της στοιχείο θα είναι ότι θα είναι θωρακισμένη απέναντι στις πολιτικές παρεμβάσεις. Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας ότι έγιναν πολλοί λάθος χειρισμοί, αλλά η ευκαιρία είναι υπαρκτή. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποιος εγγυάται γι’ αυτό κύριε Υπουργέ; Ο κύριος Δένδιας, ο κύριος Κεδίκογλου, ο κύριος Σαμαράς, ο κύριος Βενιζέλος; Εσείς;  
ΚΑΨΗΣ:  Θέλω να πιστεύω ότι το νομοσχέδιο, το οποίο περάσαμε χθες από την επιτροπή και θα έρθει στην Ολομέλεια, είναι μία τομή.  Και εάν το κάνουμε σωστά στο ξεκίνημά του, τα υπόλοιπα θα είναι πολύ πιο εύκολα.  Λοιπόν, η συμμετοχή μου εδώ αυτό το νόημα έχει και ειλικρινά πιστεύω ότι είναι ευκαιρία για όλες τις δυνάμεις και ιδίως –αν θέλετε- για τις προοδευτικές δυνάμεις να συνεργαστούμε να φτιάξουμε μία τέτοια τηλεόραση.  Εάν  ξεκινήσει καλά, νομίζω ότι θα έχει τη δυναμική και θα είναι κάτι διαφορετικό, μία τομή στα πράγματα στην Ελλάδα.  Ως προς τα συγκεκριμένα ερωτήματα, εγώ πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε μία ισχυρή Δημόσια Τηλεόραση, πρέπει να έχει ισχυρό περιφερειακό χαρακτήρα.  Ασφαλώς τα ζητήματα του απόδημου ελληνισμού είναι στις προτεραιότητες, αλλά δεν θα τα πω εγώ αυτά.  Θα φτιάξουμε ένα εποπτικό συμβούλιο.  Το πρώτο εποπτικό συμβούλιο, έχουμε πει ότι θα διοριστεί από το Υπουργικό Συμβούλιο.  Αυτό είναι μία μεταβατική διάταξη.  Το κρίσιμο τεστ θα είναι όσοι μετέχουν εκεί να έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία, να μην θεωρεί κανείς ότι είναι κομματικά στελέχη και θα φτιάξουν το διοικητικό συμβούλιο και τις δομές της νέας ΕΡΤ, η οποία θα πάρει τις αποφάσεις της για όλα αυτά, σε ένα προγραμματικό πλαίσιο το οποίο θα εκπονήσει.  Η δική μου δουλειά θα είναι να το εποπτεύω, να το ενισχύσω όπως μπορώ, αν χρειαστεί, αλλά θα προκύψει το πόσα κανάλια, πόσοι σταθμοί, μέσα από αυτή τη μελέτη την οποία θα κάνει η νέα ΕΡΤ.    
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Μέχρι τότε κύριε Υπουργέ θα έχουμε μαύρο ή θα έχουμε αυτό το πράγμα που βλέπουμε σήμερα το ΔΤ…;  Αυτά τα προϊόντα ποιος τα πήρε, ποιος πληρώνει, τίνος είναι δικαιώματα, ποιοι εργάζονται;   
ΚΑΨΗΣ: Μέχρι τότε θα υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο.  Υπάρχει ένας διαχειριστής και ένας ειδικός λογαριασμός ο οποίος μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα προκηρύξει μία ανακοίνωση, έτσι λέγεται, γι’ αυτές τις δίμηνες συμβάσεις, να έρθουν εργαζόμενοι, να στελεχώσουν αυτόν τον ενδιάμεσο φορέα, όπως τον λέμε, ο οποίος θα έχει ένα πρόγραμμα εκ των ενόντων, όχι αυτό που βλέπουμε σήμερα φυσικά, γιατί  αυτή τη στιγμή δεν απασχολείται κανένας, είναι ένα πρόγραμμα «ψυγείο» με ό,τι στοιχεία από το αρχείο της ΕΡΤ  υπήρχαν δεξιά και αριστερά. 
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Αυτό το «δεξιά και αριστερά» θέλω να το μάθω.  Χθες έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ και έλεγε «Αρχείο ΕΡΤ».  Αυτό το «δεξιά» ή το «αριστερά» -δεν με χαλάει- πού το βρήκατε;   
ΚΑΨΗΣ:  Υπήρχαν, ας πούμε, στην τηλεόραση της Βουλής.  Είχε δώσει η ΕΡΤ κάποιες ταινίες στην τηλεόραση της Βουλής.
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Ωραία, αυτό είναι μία απάντηση.  Από το αρχείο του καναλιού της Βουλής… 
ΚΑΨΗΣ:  Όχι, ήταν της ΕΡΤ όμως, δεν ήταν του καναλιού της Βουλής. Ήταν αυτά που ανήκαν στην ΕΡΤ, τα οποία έχουν περάσει στον διαχειριστή.  
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Και τα κρόουλ  κάτω που βλέπω τίτλους ειδήσεων, ποιος τα επεξεργάζεται;   
ΚΑΨΗΣ:  Από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Απ’ ευθείας δηλαδή.  Και ποιος κάνει τη σύμβαση μεταξύ του Αθηναϊκού Πρακτορείου και της  ΔΤ;  Το υπουργείο Οικονομικών; 
ΚΑΨΗΣ:  Ο διαχειριστής, ας πούμε.  Ανήκει στο υπουργείο Οικονομικών, αλλά είναι νομικό πρόσωπο.  Πώς να σας το πω;  
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Συγγνώμη τώρα που ρωτάω, αλλά με βοηθάει.  Χθες είδα και ένα τηλεοπτικό σποτ, διαφημιστικό, του «Μεσόγειος SOS».  Αυτό σημαίνει ότι η οργάνωση «Μεσόγειος SOS» έχει έρθει σε συνεργασία με τον διαχειριστή και παίζει διαφημιστικό σποτ της οργάνωσης;   
ΚΑΨΗΣ:  Νομίζω ότι αυτά είναι στο πλαίσιο των κοινωνικών παροχών στα κανάλια.  Δεν το γνωρίζω ειδικά για το σποτ.  Δεν νομίζω ότι αυτό είναι τόσο σημαντικό.  Πάντως έχουν μεταβιβαστεί όλες οι άδειες που είχε η ΕΡΤ στον διαχειριστή, επειδή έχουν τεθεί από κάποιους ζήτημα νομιμότητας.  Αυτά δεν υπάρχουν και υπήρξε και επαφή με το ΕΣΡ, κατά κάποιο τρόπο εκ περισσού, δεν χρειάζεται, απλώς ενημερώθηκε το ΕΣΡ το οποίο βεβαίως εξέφρασε την απόλυτη συμφωνία του.  
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ:  Γιατί επιλέξατε στούντιο του MEGA ή τουλάχιστον συνεργαζόμενο του MEGA και όχι σε άλλο ιδιωτικό;   
ΚΑΨΗΣ:  Όχι, όχι, δεν έγινε έτσι.  Υπήρχαν δύο στούντιο στην αγορά, από τα οποία μπορούσε να εκπεμφθεί το σήμα.  Το ένα δεν δέχθηκε για λόγους άλλους, οπότε υπήρχε ένα μόνο στούντιο.  Και εκεί ελπίζω ότι θα μείνουμε για λίγο διάστημα, ωσότου έρθουν κάποια στελέχη και μπορέσουμε να πάμε στις εγκαταστάσεις της πρώην ΕΡΤ.


ΠΗΓΗ; http://tolimeri.blogspot.com/2013/07/blog-post_2262.html#ixzz2YwGBMZqI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου