Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΕΝΤΑΞΕΙ , ΕΙΠΑΜΕ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ !!!!!!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ..............

''Τελικά τα Ρεπορτάζ στο Δήλεσι Βοιωτίας δεν έχουν τελειωμό ''
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ από την συνεργάτιδα μας κ. ΓΙΩΤΑΣ  ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ... 

Δρόμοι συχνής κυκλοφορίας , στο Δήλεσι και οι κακοτεχνίες που παραθέτω στο Ρεπορτάζ , δεν έχουν προηγούμενο. Τι εννοώ ; Αμέσως θα σας περιγράψω.
Ο Δήμος Σχηματαρίου , τοποθέτησε πριν ένα μήνα στα στενά της οδού Πελοποννήσου ,και καθέτων αυτής ,STOP και καλύτερες στα στενά.


Πως τα τοποθέτησε όμως ; “”Ανακάλυψα τυχαία “”, από περιέργεια δηλαδή , για να είμαι ειλικρινείς , δημοσιογραφική περιέργεια πόσο ασφαλές είναι όλες αυτές οι τοποθετήσεις ;
Στο Ρεπορτάζ που έκανα , μόλις με είδαν οι κάτοικοι , ήρθαν να με ρωτήσουν τι συμβαίνει . Ήταν αυτό που φανταζόντουσαν μιας και οι υποψίες μου τελικά ήταν και δικές τους.
Διαμαρτυρήθηκαν , μην θέλοντας όμως να βγουν στη δημοσιότητα , όμως οι πιο δυναμικοί με βοήθησαν στο Ρεπορτάζ .
Το Ρεπορτάζ μου , είναι συνοδευόμενο με φωτογραφίες και βίντεο. Λίγο βιαστικό μιας και ο δρόμος είναι συχνής κυκλοφορείς και δεν ήθελα να δημιουργεί κυκλοφοριακή συμφόρηση . Αλλά για να ξεκινησω τις περιγραφές αναλυτικά , ξεκινώ την εισαγωγή υλικού ,ώστε να κατανοήστε περί τίνος επρόκειται .
Σχόλιο μου : ΕΝΤΑΞΕΙ , ΕΙΠΑΜΕ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ !!!!!!



( ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΔΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΤΟ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ,ΌΠΟΥ ΗΤΑΝ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΆΖ ΜΟΥ )


Οι καθρέπτες και τα STOP τοποθεήθηκαν , το ζήτημα είναι πως τοποθετήθηκαν ;
Πρόχειρα και επικίνδυνα .... Αποτελούν κίνδυνο , πρώτον υποχώρησης των σημάτων οδικής κυκλοφορέιας λόγο καιρικών συνθηκών , δεύτερον απλώς από υποχώρηση λόγο κακοτεχνείας , με κίδυνους να τραυματιστούν άνθρωποι και ότι συνεπάγετε μέσα από αυτες τις προχειρότητες τοποθέτησης .

Τα Ρεπορτάζ μου , τα βίντεο , ήταν δύσκολο να με καλύψει κάποιος και να φαίνομαι γιατι δεν γνώριζαν από τεχνολογία και το ότι ηθελαν ταχύτητα τα βίντεο , μην γίνει κάποιο τρακάρισμα , γιατί όπως αναφέρα παραπάνω είναι δρόμοι συχνής κυκλοφορείας . Σημασία έχει το υλικό , που είναι αποδεικτικά στοιχεία .



 


Δεν μιλάμε για μια κακοτεχνία , αλλά για γενικό κακό. Έκανα το Ρεποτάζ , υπάρχει και το δημοσιεύω και μετά να δω τι θα μου απαντήσουν οι ιθύνοντες , που θα έρθω σε επικοινωνία μαζί τους . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου