Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΑΡΗΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ...

ΠΕΘΑΝΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 71 ΕΤΩΝ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΡΗΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ-ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΡΗ- ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟΝ Ayrton Senna(ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)

Δημοσιεύθηκε: 13/06/2014 11:49
aris-stathakis

Απεβίωσε σε ηλικία 71 ετών ο δημοσιογράφος και πρώην βουλευτής, Άρης Σταθάκης. Ο δημοφιλής δημοσιογράφος  αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια.
Ο Άρης Σταθάκης γεννήθηκε στον Ασωπό Λακωνίας στις 25 Μαρτίου 1943. Ήταν έγγαμος και έχει δύο παιδιά. Σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική και ήταν δημοσιογράφος. Εξελέγη Βουλευτής της Β΄Αθηνών με τη ΝΔ στις εκλογές του 2004 και του 2007.

Διατέλεσε αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων 1999 & 2003, εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2003, πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του Δήμου Αθηναίων από το 2000, πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ελέγχου στάθμευσης από το 2003, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας από το 1996, πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτων, αντιπρόεδρος 1990-1992, γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων 1975-1977/1980-1984, οδηγός αγώνων αυτοκινήτων 1968-1984.
Είχε συνεργαστεί με την εφημερίδα Απογευματινή, τα περιοδικά Πίστες και Δρόμοι, Auto-Εξπρές, 4 Τροχοί, Car & Driver, κλπ. Επίσης, συνεργάστηκε σε τηλεοπτικές εκπομπές με την ΕΤ-1 και τον ΑΝΤ1 και σε ραδιοφωνικές εκπομπές ως ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS, με την ΕΤ-1 και τον ΑNT1.
Το 1992 πήρε το βραβείο Δημοσιογραφίας “για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι “έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη”.
ΟΤΑΝ Ο ΑΡΗΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ
“Ο Αρης Σταθάκης έχει ταυτιστεί με την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια. Είναι ο πιο κατάλληλος για να μιλήσει για τα στραβά και τα παράλογα των δρόμων. Βουλευτής στη Β’ Αθήνας σήμερα, με μακρόχρονη πορεία στη δημοσιογραφία, ήταν ένας από τους πρωτοπόρους που ασχολήθηκαν με την κυκλοφοριακή αγωγή, βάζοντας στο μικροσκόπιο τον τρόπο οδήγησης των Ελλήνων, θίγοντας τα κακώς κείμενα και αναλύοντας πρακτικά ζητήματα.
Ο Α. Σταθάκης είναι εξαρχής ξεκάθαρος: «Είναι λάθος να υποστηρίζουν κάποιοι ότι για τα δυστυχήματα ευθύνονται ο δρόμος και το όχημα. Οι δρόμοι δεν σκάβουν παγίδες και τα αυτοκίνητα δεν πέφτουν μόνα τους στον γκρεμό. Ο άνθρωπος φταίει για όλα. Αλλά όχι μόνον ο άνθρωπος οδηγός, στον οποίο “τα ρίχνουμε” όλα. Το ίδιο -ή και περισσότερο- μπορεί να φταίει: Ο υπουργός που δεν παίρνει τα απαραίτητα μέτρα. Ο εκπαιδευτής και ο εξεταστής που δίνουν δίπλωμα με «λάδωμα». Εμείς που τους «λαδώνουμε». Ο κατασκευαστής που φτιάχνει δρόμους με προβλήματα. Ο εργολάβος που αφήνει παγίδες. Ο υπάλληλος του υπουργείου που παραλαμβάνει το έργο και το βρίσκει τέλειο. Ο μηχανικός που επισκευάζει τα αυτοκίνητά μας χωρίς να έχει καμία ευθύνη. Αλλά και ο πεζός που περνάει έξω από τις διαβάσεις». «Ακούμε συχνά την Τροχαία να αποδίδει τα ατυχήματα στη δήθεν “υπερβολική” ταχύτητα, κάτι που είναι λάθος. Η “υπερβολική” ταχύτητα δεν είναι ένας απόλυτος αριθμός: Ανάλογα με τις συνθήκες και την κατάσταση του δρόμου, του οχήματος, αλλά και του ίδιου του οδηγού, μπορεί τα 120 χλμ. ανά ώρα να μην είναι υπερβολική ταχύτητα, αλλά να είναι, αντιθέτως, τα 30 χλμ.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου