Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ....ΚΑΙ ΘΕΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!

ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ...ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝ ΤΣΒΑΪΧ...

ΜΩΡΕ ...ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ...ΚΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ  ΤΟΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΡΑΧΑΤΙ!


Φρίκη: Βίασαν, σκότωσαν και έφαγαν γυναίκα μπροστά στον άντρα της (φωτό)



Σοκ προκαλούν οι φρικιαστικές λεπτομέρειες από το άγριο έγκλημα με θύματα έναν άνδρα και μία γυναίκα στη Βραζιλία. 
Η 44χρονη Cristina Amaral και ο 57χρονος σύζυγός της Juvenal, βρήκαν τραγικό θάνατο από μια συμμορία ληστών στην πόλη Camaçari της Βραζιλίας,

ΣΙΚΑΓΟ CITY ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.... ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΝΞΙΧΝΙΑΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ

ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΆ....

ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΝΙΟ;;; ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΧΡΗΣΤΙΑ Ή...ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ;

Θυμηθείτε περιπτώσεις στυγερών εγκλημάτων που έχουν μείνει ανεξιχνίαστα:
1. Η υπόθεση του 2011 με το φρικτό έγκλημα στο χωριό Ρουπακιά...
ο κ. Βασίλης Ταουξής εξέτασε το Ι.Χ. μέσα στο οποίο άφησε την τελευταία της πνοή η Ειρήνη Λαγούδη, παρουσία του διορισμένου πραγματογνώμονα και αστυνομικών της Ασφάλειας Αγρινίου.

Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΟΥ ΠΑΤΈΡΑ ΤΗΣ


ΑΡΠΑΞΑΝ-ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ- ΤΗ 16ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ! ΣΟΚ! ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ....

ΥΠΟΓΡΑΦΩ

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Στρατιώτες εισέβαλαν στο σπίτι μας μες στη νύχτα κι έσυραν τη 16χρονη κόρη μου στη φυλακή. Τώρα βρίσκεται σ’ ένα παγωμένο κελί....
Έχω αφιερώσει τη ζωή μου στην ειρηνική αντίσταση. Γι’ αυτό ο στρατός κρατάει τώρα το μωρό μου -- θέλουν να τσακίσουν το ηθικό μας. Όμως είμαι μέλος του Avaaz εδώ και 8 χρόνια -- κι έχω δει τη δύναμη που έχει αυτό το κίνημα όταν αντιστεκόμαστε όλοι μαζί στην αδικία.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου