Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ..ΠΑΡΑΜΙΛΑΕΙ!


Έχω αξιοπρέπεια, λέει εργαζόμενος...

Κουφές καταστάσεις του Καραγιάνη (έτσι δεν λέγεται ο εκ Χολαργού ) εργολάβος που ...αγόρασε την ιστορική ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ; Και γιατί δεν μας φώναζε να βάλουμε ένα χεράκι... δυό βήματα είναι τα σπίτια μας. στο ευκλεές προάστιο;Και μπορούμε να αναστήσουμε την ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ και τώρα ... και δεν θέλουμε μισθούς και τέτοια. Την ανάσταση μόνο...αν τη γουστάρει ο εργολάβος!

"Ονομάζομαι Μαρινάγης Νίκος. Είμαι-ήμουν εργαζόμενος στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ για 30 περίπου χρόνια. Δεν είναι σαφές αν είμαι ή όχι ακόμα στην εφημερίδα, καθώς δεν κυκλοφορεί βέβαια, χωρίς όμως να έχει κλείσει τυπικά και χωρίς να μας πληρώνει. Ακόμη δεν μας έχει απολύσει ώστε να πάρουμε αποζημίωση, να ενταχθούμε στο ταμείο ανεργίας ή να μπορούμε να εργαστούμε αλλού χωρίς απώλεια των δικαιωμάτων μας.
Ο εφευρίσκων όλα αυτά τα τερτίπια κοροϊδίας των εργαζομένων και καταστρατήγησης των νόμων εμφανίζοντας ψευδείς χρεοκοπίες, είναι ο εκδότης και διευθύνων σύμβουλος κος Σαραντόπουλος Κων/νος χρεοκόπησε λέει … αλλά:
1. Εμφανίζεται στη λίστα Λαγκάρντ με υψηλές καταθέσεις σε Ελβετικές τράπεζες, που σίγουρα δεν είναι οι μόνες.

2. Με την αριθμ. 810/2011 απόφαση, το πολυμελές πρωτοδικείο Αθηνών έκρινε την αίτηση πτώχευσης που είχε υποβάλει, δόλια και καταχρηστική.
3. Με το αριθμ. 401/12-04-11 έγγραφο των εργαζομένων στην εφημερίδα “Απογευματινή”, καταγγέλθηκε στο σώμα δίωξης οικονομικού εγκλήματος, για ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
4. Δηλώνει πτώχευση, αλλά αυτός και η οικογένειά του (οι γιοι του διετέλεσαν σύμβουλοι της επιχείρησης) κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα, ιδιωτικά ελικόπτερα και διαμένουν σε βίλες με οδηγούς και υπηρέτες.
Από την άλλη πλευρά εγώ είμαι απλήρωτος από τον Ιούλιο του 2010, χωρίς να πάρω την αποζημίωση που δικαιούμαι και έχοντας μηδενικό εισόδημα, διότι από την τετραμελή οικογένειά μου, εγώ, η γυναίκα μου και η κόρη μου είμαστε άνεργοι με βούλα. Ευτυχώς ο γιος μου είναι 14 χρονών, πάει Γυμνάσιο και δεν έχει μπει ακόμα στη λίστα ανέργων της οικογένειας.
Δεν θα σας κουράσω μιλώντας για τα δάνεια και τις κάρτες μου που είναι απλήρωτες. Για το αυτοκίνητο μου 1200 κυβικών, που κατάσχεται για υπόλοιπο χρέους 3.000 ευρώ. Για τη ΔΕΗ που μου έστειλε προειδοποίηση διακοπής ρεύματος, λόγω απλήρωτων λογαριασμών. Για τη διακοπή της μόρφωσης των παιδιών μου (ξένες γλώσσες, ανώτερες σχολές) για να μην τους λείψουν πρωτογενείς ανάγκες διατροφής. Φυσικά δεν υπάρχει λόγος να σας μιλήσω για το ανύπαρκτο κράτος και τους κούφιους πολιτικούς που κωφεύουν στις κραυγές αγωνίας του λαού και γυρνούν το κεφάλι στην απελπισία των 130 ξεκρέμαστων υπαλλήλων της “απογευματινής”, που παραμένουν απλήρωτοι για δύο χρόνια, εξυπηρετώντας τα δόλια σχέδια των Σαραντόπουλων αυτής της χώρας. Απλά θα σας πω ότι έχω αξιοπρέπεια και δεν θα επιτρέψω να μείνουν ατιμώρητοι αυτοί που στέρησαν τα όνειρα της οικογένειας μου. Το μόνο που σας ζητώ είναι να είστε αρωγοί στην προσπάθεια μου, να προστατεύσετε την οικογένεια μου και να τους βοηθήσετε να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους. Γι” αυτό θέτω τον εαυτό μου ως ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟ. Ξέροντας τους νόμους του κράτους, με τις εν συνεχεία ενέργειες μου, θέλω να ικανοποιήσω την αίσθηση αδικίας που με διακατέχει και να ανακουφίσω την οικογένεια μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου