Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ & BLOGGERS


ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΒΑΡΗ:

Ο θιγόμενος πρίν καταθέσει μήνυση υποχρεούται να ζητήσει επανόρθωση

 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΑΥΤΟ

Στην κατάθεση μήνυσης για συκοφαντική δυσφήμηση ευθύνη φέρει και ο θιγόμενος. Καταθέτει μήνυση γιατί θίχθηκε; Έκανε ότι ήταν δυνατόν να αποκατασταθεί η φήμη του; Ή δοθείσης ευκαιρίας ωσάν αρπακτικό στρέφεται ενάντια στο μέσο ενημέρωσης γα να το σβήσει από τον χάρτη; Και εμένα, προσωπικά εμένα, τον αναγνώστη με ρώτησε αν θίγομαι από τον... θιγόμενο που θέλει να μου κλείσει το ΜΜΕ δηλαδή ξεδιάντροπα μου λέει ότι θα κλείσει όσα στόματα μιλανε για να μαθαίνω εγώ προσωπικά αυτά που εκείνος θέλει!. Αυτό δεν είναι φασισμός. Και αντισυνταγματικό; Έχω δικαίωμα να μαθαίνω ακόμη και τι ώρα κ@#$% που λέει ο λόγος το κάθε δημόσιο πρόσωπο.



Παραθέτω το άρθρο 3,παρ. 12 του νόμου 2328/1995 περί ιδρωτική τηλεόρασης.

Και ερωτώ. Ο θιγόμενος ΖΗΤΗΣΕ επανόρθωση; ΟΧΙ . Άρα ευκαιρία έψαχνε.



Ο πολίτης έχει δικαίωμα -σε επίπεδο blog- να αναρωτιέται και αν κάποιος δημόσιο πρόσωπο θίγεται να στέλνει απάντηση. Αλλιώς είναι ο ίδιος ο θιγόμενος στυγνός εκβιαστής και οφείλει η εισαγγελία να στραφεί εναντίον του αυτεπάγγελτα. Διότι με πράξεις του στοχεύει να στερήσει από τον πολίτη το συνταγματικό του δικαίωμα περί πρόσβασης στην πληροφορία. Οι νόμοι υπάρχουν για το γράμμα και για τον τύπο. Εγώ σαν Έλληνας φορολογούμενος Θέλω να μαθαίνω αν διαπλέκονται τα δημόσια πρόσωπα. Αν είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι η γυναίκα του εν λόγο θιγόμενου δουλεύει στην ΕΥΠ τότε το κράτος πρέπει να συλλάβει τον θιγόμενο επιτόπου.

Α!!! ξέχασα, νάνε καλά και ο τυποκτόνος νόμος Βενιζέλου.

Του υπουργού και συνταγματολόγου του ΠΑΣΟΚ με την επίμαχη σε άλλο νόμο διάταξη ξετίναξε κάθε έννοια ελευθερίας του λόγου.


ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου