Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΓΕΡΟΝΤΟΧΑΖΟΜΑΡΕΣ,,,,ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ!...

ΜΑΣ ΣΟΚΑΡΕ! Τον έφαγε ο γεροντοΕΡΩΤΑΣ τον Λυκουρέζο! ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ στη Νατάσα Καλογρίδη! «Θέλω να σε έχω γυναίκα μου!» – ΑΝΤΕ και καλούς απογόνους!

KALOGRIDINIKOS
Σε χθεσινή – αλλιώτικη – τηλεοπτική εκπομπή είδαμε σε συνέντευξη τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο και την Νατάσα Καλογρίδη. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει άλλο ένα κομμάτι της συνέντευξης που δεν έπαιξε ποτέ. Σε αυτό υπήρξε μεγάλη συγκίνηση τόσο από τον γνωστό δικηγόρο όσο και από την όμορφη ηθοποιό. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ο παρουσιαστής προσπάθησε να παίξει το επίμαχο κομμάτι αλλά επειδή και οι δυο ήθελαν να το κρατήσουν κρυφό, σεβάστηκε τους φίλους του και δεν το έπαιξε ποτέ!

Σε αυτό το κομμάτι η Νατάσα και ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος αποκαλύπτουν όσα έγινα την επόμενη μέρα μετά το πρώτο τους ραντεβού ενώ η συγκίνηση μεγαλώνει όταν ο Νίκος Κοκλώνη ρωτάει τον γνωστό ποινικολόγο τι ήταν αυτό που ερωτεύτηκε στη Νατάσα αλλά και τη Νατάσα τι αγάπησε στον Αλέξανδρο… Τότε ήταν που ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος συγκινημένος έπιασε το χέρι της Νατάσας και της είπε «Θέλω να σε έχω στη ζωή μου» Η Νατάσα συγκινημένη τον ρώτησε τι εννοεί για να πάρει απάντηση: «Θέλω να σε έχω γυναίκα μου. Ας ζήσουμε το παρών»…
Η συγκίνηση ήταν πολύ μεγάλη και από τους …τρεις αφού και ο παρουσιαστής του Celebrity Travel έμεινε άφωνος με όσα διαδραματίζονταν μπροστά στα μάτια του. Διαπραγματεύτηκε να παίξει το κομμάτι αυτό αλλά επειδή και οι δυο δεν το επιθυμούσαν σεβάστηκε την απόφασή τους.
Όταν γύρισαν πλέον στην Αθήνα ο Αλέξανδρος σύμφωνα με πληροφορίες έκανε δώρο στη Νατάσα και ένα υπέροχο μονόπετρο… Και βέβαια όπως όλα δείχνουν κουμπάρος σε αυτό το γάμο θα είναι ο άνθρωπος που τους γνώρισε και τους έφερε κοντά, ο Νίκος Κοκλώνης!
Δες απόσπασμα από τη συνέντευξη του Αλέξανδρου Λυκουρέζου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου