Στο όνομα του Ολοκαυτώματος!
Γράφει ο Κώστας Καλτσής
Θρασύς, ανιστόρητος, αναίσχυντος, υβριστής, αρνητής του Ολοκαυτώματος, ξενόφοβος, ρατσιστής, φασίστας και νεοναζιστής, είναι μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που εισπράξαμε το περασμένο τριήμερο σε μια χωρίς προηγούμενο, με φασιστικές αποχρώσεις, επίθεση μέσω λιβελλογραφημάτων, από τον πρόεδρο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδας και άλλους τρεις στρατευμένους κονδυλοφόρους.Είναι φασισμός να επιχειρείται η φίμωσή μας με επιθέσεις στηριγμένες σε σκόπιμη παραποίηση του άρθρου μας της 3ης Αυγούστου στο www.stotapsi.gr και στις 4 Αυγούστου στον "Πρωινό Λόγο" (και μέσω αυτού ο "διάλογος"), σχετικώς με τις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης του Ολοκαυτώματος των Εβραίων, την υπερπροβολή τους, την πολυποίκιλη εκμετάλλευση ενός τρομακτικού γεγονότος και την μονοπώληση του όρου "Ολοκαύτωμα".
Ασφαλώς και δεν επρόκειτο για ιστορική έρευνα αλλά για σχολιασμό ενός επίκαιρου γεγονότος όπως εκείνο της πρόσκλησης σε εκδήλωση αποκαλυπτηρίων ενός μονίμου συμβόλου προς τιμήν της συγκέντρωσης των Γιαννιωτών Εβραίων από τους Ναζί στην πλατεία Μαβίλη.
Αυτό ήταν όλο και όλο, αλλά προκάλεσε ταραχή. Δεν τους ένοιαζε βεβαίως να απαντήσουν επί της ουσίας, αλλά να μας τρομοκρατήσουν και να αποτρέψουν όποιους άλλους να επιχειρήσουν στο μέλλον να εκφράσουν την άποψή τους για να ένα τεράστιο ζήτημα όπως αυτό της πρωτοφανούς ναζιστικής θηριωδίας. Αυτή την θηριωδία υπογραμμίζαμε και στο άρθρο μας χωρίς να αρνηθούμε το περίφημο Ολοκαύτωμα, με καθαρή όμως τη διαφωνία μας για πρακτικές των Εβραίων.
Οι επικριτές και υβριστές μας, με κείμενα που αποπνέουν απίστευτο μίσος, δεν θέλουν διάλογο, δεν τους αρκούσε η έκφραση της γνώμης τους. Προσωποποίησαν την υπόθεση και επιδόθηκαν μετά ζήλου στην εφαρμογή της Γκαιμπεκλίστικης τακτικής της λασπολογίας και διαστρέβλωσης των απόψεών μας. Δηλαδή, αποτελεί η θρασύτητα η γνώμη μας επειδή είναι διαφορετική από εκείνες των λάβρων επιστολογράφων; Τι στα αλήθεια τους ενόχλησε τόσο πολύ που έχασαν τον έλεγχο; Επειδή πιστεύουμε ότι κακώς μονοπωλούν τον όρο και την έννοια του Ολοκαυτώματος; Ολοκαύτωμα δεν ήταν η γενοκτονία των Αρμενίων, των Ελλήνων του Πόντου και της Μ. Ασίας, των θυμάτων του Σταλινισμού, η σφαγή των Κούρδων και των Ελλήνων από τους Ναζί;
Ασφαλώς και έχει την ιδιαιτερότητά του αυτό των Εβραίων. Ήταν αποτρόπαιο στη σύλληψη και στην υλοποίησή του. Αλλά μήπως τους ενόχλησε η αναφορά μας στις Ισραηλινές θηριωδίες στην Παλαιστίνη και εν γένει στη Μέση Ανατολή; Ναι, στην Παλαιστίνη όπου διαπράττονται από ετών κτηνώδη εγκλήματα, τα οποία ουδέποτε οι εν Ελλάδι και τον κόσμο Ισραηλίτες καταδίκασαν, ουδέ ο κατά τα άλλα εύθικτος και δήθεν θιασώτης της πολυπολιτισμικής συνύπαρξης των λαών κ. Μωυσής Ελισάφ ή ο ιστορικός ερευνητής του εν Ιωαννίνοις Εβραϊσμού κ. Αλέκος Ράπτης και άλλοι δυο, που έσπευσαν να μας λοιδορήσουν με ανερμάτιστους λεκτικούς και ιστορικούς ακροβατισμούς.
Ναι, αμφισβητήσαμε τη μοναδικότητα του Εβραϊκού λαού και την αναγνώρισή του ως "Περιουσίου", που εξοστράκισε χιλιάδες άμαχους Άραβες για να χτίσει κράτος - χωροφύλακα στη Μέση Ανατολή και που συνεχίζει να σκοτώνει αμάχους και να κατεδαφίζει σπίτια Παλαιστινίων. Αυτό το διαρκές έγκλημα, τον αδίστακτο γκαγκστερισμό είναι πρόθυμοι να καταδικάσουν οι δήθεν διαπρύσιοι κήρυκες της συνύπαρξης των λαών;
Να λοιπόν ένα ακόμη από τα θέματα που τους ενόχλησε, αυτό της αρμονικής συνύπαρξης Εβραίων - Γιαννιωτών, που εμείς αμφισβητήσαμε. Το παραδέχτηκε και ο κ. Ελισάφ στην επιστολή του, γράφοντας ότι: "στην πόλη μας δοκιμάστηκε επί αιώνες η με αναπόφευκτες εντάσεις συνύπαρξη διαφορετικών εθνοτικών και θρησκευτικών ομάδων"! Δεν λέει όμως ότι η συνύπαρξη με μια εξ' αυτών, των Τούρκων, ήταν αναγκαστική αφού ήταν οι κατακτητές. Τι λέει, θα έπρεπε να συνεχιστεί αυτή... η "συνύπαρξη"; Άραγε μικροένταση ήταν οι απελευθερωτικοί αγώνες των Ελλήνων;
Ξέρετε όμως τι πιστεύαμε για το όλο θέμα; Ότι είχε δίκιο ο Εβραίος συγγραφέας Norman Finkelstein (οι γονείς του επιβίωσαν των στρατοπέδων συγκέντρωσης) που έγραφε στο βιβλίο του "Η Βιομηχανία του Ολοκαυτώματος", ότι γύρω από το Ολοκαύτωμα στήθηκε ολόκληρη βιομηχανία: πρώτον απόπειρας χειραγώγησης της παγκόσμιας κοινής γνώμης και των εξελίξεων, δεύτερον της ίδρυσης του κράτους του Ισραήλ, τρίτον της κάλυψης της Εθνοκάθαρσης των Παλαιστινίων και τέταρτον της ανάδειξης όσων το χρησιμοποιούν.
Όμως και άλλος Εβραίος διανοούμενος, ο Έντουαρντ Χέρμαν, βασικός συνεργάτης του Νόαμ Τσόμτσκι, γράφει ότι "οι Εβραίοι απαιτούν και έχουν μια ευγενική μεταχείριση ως θύματα του Ολοκαυτώματος και ζητούν ειδικά δικαιώματα ως πρώην θύματα. Αξιώνουν ότι είναι ένας εκλεκτός λαός, με απαραβίαστα δικαιώματα σε μια διεκδικούμενη γη".
Οι υβριστές που περίπου ζητούν την κεφαλή μας επί πίνακι, μας χαρακτηρίζουν και ως νεοναζιστές, ρατσιστές και ξενόφοβους, διότι εκφράσαμε τις επιφυλάξεις μας για την "πολυπολιτιστικότητα" των Ιωαννίνων όπως διαμορφώνεται σήμερα, με την αναγκαστική ξαναλέμε φιλοξενία εδώ χιλιάδων αλλοδαπών. Ας σταματήσουν να πιπιλάνε αυτή την καραμέλα διότι καταντά μονότονο και κουραστικό να ακούμε να τα ίδια και τα ίδια από τα χείλη των κατ' εξοχή ρατσιστών.
Επιμένουμε ότι δημιουργείται πλέον ένα εκρηκτικό μείγμα που όταν θα σκάσει η Ελλάδα θα βρεθεί στη δίνη ενός τυφώνα από τον οποίο δεν θα μείνει τίποτα όρθιο. Για να τεκμηριώσουν δε την άποψή τους ότι καλά κάνουν και έρχονται οι χιλιάδες των αλλοδαπών, αναφέρονται στις άλλες χώρες της Ε.Ε. Προφανώς σκοπίμως κάνουν πως αγνοούν ότι έχουν κλείσει τα σύνορά τους για να προστατεύσουν τους πολίτες, τον πολιτισμό τους, τις δημοκρατίες τους, οι οποίες κινδυνεύουν από την επιχειρούμενη ισλαμοποίησή τους. Αλλά ποιοι είναι αυτοί που θα υποχρεώσουν κάτι να αποδεχτούμε κάτι, σε μια ανόητη γενίκευση των επιφυλάξεών μας; Ποιοι είναι αυτοί που επιμένουν να σιωπήσουμε και να αποδεχτούμε τον Εβραϊκό τυχοδιωκτισμό;
Τέλος οφείλω να ευχαριστήσω τον Πρωινό Λόγο που άντεξε στις προφανείς πιέσεις και απέδειξε για άλλη μια φορά στην πράξη πόσο πολύ σέβεται το δικαίωμα όλων να εκφράζονται ελεύθερα. Στην Ελληνική Δημοκρατία (η οποία σε μια από τις απίστευτες παραχωρήσεις της αναγνώρισε ως Ν.Π.Δ.Δ. το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο) αυτό το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης και του λόγου δεν πιστεύω ότι θα εκχωρηθεί σε κανέναν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου