Υπάρχουν εξελίξεις ως προς το αγγελιόσημο. Το παίρνουν από τα ταμεία των δημοσιογράφων... και το κρατάει για λογαριασμό το Υπουργείο Οικονομικών! Με ποιο Νόμο και με ποιο δίκαιο θα το επιβάλλει στους διαφημιζόμενους;
Καλά χούντα του κερατά είναι και λογαριασμό δεν δίνει... Θα το περάσει λέτε το αγγελιόσημο και στο διαδίκτυο; Θα δούμε! Ατή τη στιγμή τα δημοσιογραφικά ταμεία των δημοσιογράφων διαλύθηκαν, οι διαφημιστικές εταιρίες στενάζουν, αφού η διαφήμιση πέθανε! Πως θα πάρεις, ρε μαλάκα κράτος αγγελιόσημο όταν δεν υπάρχει διαφήμιση; Πάντως δείτε τις σκέψεις του Θαλή Κουτούπη, σημαντικού στο χώρο της διαφήμισης κι άνθρωπος που διαχειρίζονταν μεγάλα κονδύλια για λογαριασμό κολοσσών όπως η PHILIPPE MORRIS και άλλων μεγάλων εταιριών. ΄Αρα ξέρει από πρώτο χέρι:
Το Χουντικό Αγγελιόσημο.
Του Θαλή Κουτούπη
Υπάρχει μια παμπάλαιη, χουντική πελατειακή αμαρτία, που τη διατήρησαν όλα τα δημοκρατικά κόμματα: η θέσπιση φόρων ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ. Και δεν είναι μόνο παμπάλαιη, είναι και ΠΑΡΑΝΟΜΗ!
Το θέμα άνοιξε πάλι με την κατάργηση της εισφοράς (0,495%) που πλήρωναν οι καταναλωτές στην τιμή των καυσίμων υπέρ του επικουρικού ταμείου των πρατηριούχων, ενώ η Τρόικα απαιτεί την κατάργηση του συνόλου των 335 φόρων υπέρ τρίτων, προκειμένου να μειωθούν οι τελικές τιμές των προϊόντων και να δημιουργηθούν συνθήκες ίσης μεταχείρισης διαφορετικών κλάδων της οικονομίας. Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, ο κ. Ντίνος Σιωμόπουλος έγραψε ένα σχετικό ρεπορτάζ στο Βήμα (25.10.12), όπου κατέγραψε καμιά εικοσαριά τέτοιους φόρους, από το σύνολο των 335, αλλά του… διέφυγε ο βαρύτερος και ο προκλητικότερος, ο πιο αντιαναπτυξιακός και αντικοινωνικός, το Αγγελιόσημο επί όλων των διαφημίσεων 20%, που πηγαίνει στον ΕΔΟΕΑΠ, Ταμείο των Δημοσιογράφων και όχι ΟΛΩΝ των δημοσιογράφων! Ένας φόρος, που μειώνει σε αντίστοιχο ποσοστό τη διαφημιστική δαπάνη, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ανάπτυξη και που οι παραγωγοί μετακυλίουν στον καταναλωτή, με ό,τι αυτό σημαίνει για το καλάθι της νοικοκυράς! Ο δημοσιογράφος, κ. Ντ. Σιωμόπουλος ξέχασε όμως να αναφέρει αυτόν τον ΠΑΡΑΝΟΜΟ νόμο υπέρ τρίτων! Λέτε να μην τον ήξερε;;; Πέρα από αυτό, υπάρχει και μια σχετική απεχθής υποκρισία. Συχνά-πυκνά οι δημοσιογράφοι, οι συνδικαλιστάδες καθώς και κάθε είδους οργανωμένα κρατικοδίαιτα συμφέροντα καταγγέλλουν νόμους που δεν τους βολεύουν, ως "χουντικούς". ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ είναι και ο νόμος για το Αγγελιόσημο, αλλά αυτός είναι... Άγιος νόμος για τους δημοσιογράφους! Και για να κλείσω αυτό το θέμα, έχω ένα μόνο σχόλιο για τους υπερασπιστές του τρόπου χρηματοδότησης του ΕΔΟΑΠ: το αγγελιόσημο αποτελεί "φόρο υπέρ τρίτων" και ως τέτοιος είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ κι όποιος το υπερασπίζεται, υπερασπίζεται την παρανομία. Τελεία και παύλα!
http://www.dou.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου