Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

ΑΝΟΙΞΤΕ ΩΡΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!
Ο ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΥ...ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!


 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ

(ΌΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΤΑ... ΤΙΝΑΖΩ...)

KEIMENA ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!



***Λοιπόν...να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα. Το πρώτο και σημαντικότερο... είναι ότι δεν γουσταρω ΤΣΙΡΙΜΟΝΙΕΣ  από κανέναν!

*** ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ; Ποιος θα τολμούσε να μου προσάψει τέτοια ...βρισιά;
Είμαι πεντακάθαρος από κάθε πλευρά. Δεν παίζω ... και τα λέω σταράτα!

***Από τη δημοσιογραφική θυελώδη πείρα μου... έχω καταλήξει σε ορισμένα στάνταρτς:..

*** ΟΧΙ Κύριοι! Δεν είμαι σαν κι ΕΣΑΣ...ΕΧΩ ΜΙΑ ΆΛΛΗ ΠΑΙΔΕΊΑ ...και άλλη διαδρομή.Λέτε όποια κοτσανα σας κατεβαίνει....που είναι συμβατή με το νιονιό σας και της παιδείας που έχετε.ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΑΙ ΣΕ...ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΊΕΣ!~

***ΞΕΡΕΤΕ  ότι είμαστε παντελώς ...ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΟΙ;ΑΠΑΝΤΕΣ... Ας μην κάνουμε τον ΞΥΠΝΙΟ... Η τακτική οδηγεί στο πουθενά-ΜΗΔΕΝ!

***ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: η ΓΥΝΑΊΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΈΓΡΑΨΕ πριν 25 χρόνια ...και δεν το είχα υποπτευθεί..Αν και είχα υπογράψει το διαζύγιο που μου ζήτησε!!!!

*** Τι σόϊ διαζύγιο ήταν αυτό.;..ΚΥΡΙΟΣ ΟΙΔΕ!!!...ΔΙΟΤΙ ΠΆΝΤΑ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ...ΌΠΩΣ  Τα καρντάσια... 
Τίποτε δεν άλλαξε μέχρι σήμερα μετά το διαζυγιο!... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ; ΟΧΙ ΑΛΗΘΕΣΤΑΤΟ!... Πραγματι επί 25 χρόνια... 
....Όμως ξάφνου πριν μερικές μέρες...η Σεβαστή.. το θυμήθηκε... Κι εγώ παλάβωσα... " Μα τι λέει...αυτή"; ..Κατάλαβα ότι μιλούσε σοβαρά..
Οπότε το μόνο που μου έμενε .. ΉΤΑΝ να συντρέξω στα προ 25/χρονα ..διαζευκτήρια...που εγώ τουλάχιστον είχα ξεχάσει, πλην όμως το καλό μου κορίτσι το ενθυμήθηκε... Με γεια της και χαρά της...

*** Οπότε ένα μου έμεινε: ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΎΣΩ...ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!..ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΝ ΗΓΆΠΗΣΑ κι εξακολουθώ να την αγαπάω.

***Ηλιθιότητες ; ΄Η μήπως ομορφιά ζωής όλα αυτά; 

Τελικά οι άνθρωποι ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΎΝ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου