Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΟΜΗΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ:


Φωτογραφία του Σαββάκης Παρεκλησιώτης.ΑΝΗΣΥΧΩ ΔΕΝ ΕΠΙΧΑΙΡΩ – ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΌΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ.


Για χρόνια τώρα γράφω για την εξάρτηση του Προέδρου από το αλκοόλ. Πολύ πιο πριν τις Προεδρικές Εκλογές καλούσα με πολλή αγωνία τον Κυπριακό Λαό να αποφύγει να εκλέξει στην εξουσία έναν άνθρωπο που είναι από κάθε άποψη εξαρτημένος. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα να τον πείσω


ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ - ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΜΕΡΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΕΤΕ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Για όσα γράφω και λέγω δέχομαι καθημερινά απειλές, χυδαίες βρισιές και κτυπήματα κάτω από την μέση από στρατευμένα κομματόσκυλλα. Έχω ενημερώσει τον στενό μου περίγυρο και τους φίλους μου για τους κινδύνους που διατρέχω. Επιθυμώ να ενημερώσω και εσάς ότι εάν μου συμβεί κάτι να ξέρετε από που θα προέλθει, μια που ποτέ δεν είχα διαφορές με τον απλό άνθρωπο και οιανδήποτε σχέση με τον υπόκοσμο η άλλες παράνομες δραστηριότητες. Απο εμένα να είστε βέβαιοι ότι θα ακούτε πάντα την αλήθεια με θάρρος και παρρησία όσο σκληρή και να είναι χωρίς να υπολογίζω κινδύνους και απειλές. Υπέρτατος στόχος μου ήταν είναι και θα παραμείνει η προστασία της πατρίδας μου για την οποία θυσιάστηκαν δικοί μου άνθρωποι από εξωτερικούς και εσωτερικούς εχθρούς.

Ο κ. Στέλιος Λουκά Στυλιανού έγραψε σήμερα στο Face Book

<<Στέλιος Λουκά Στυλιανού:  Eδώ θα δώσω μια δική μου μαρτυρία. Εκείνο το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου 2016, λίγο πριν ο Αναστασιάδης πάει στο "δείπνο" με τον Ακκιντζί, ήμουν στο προεδρικό σε μια εκδήλωση την οποία μετά βίας κατάφερε να προσφωνήσει ο Αναστασιάδης. Ήταν ένα μάτσο κρέας που ΔΕΝ επικοινωνούσε με το περιβάλλον. Λίγο πρίν τις 8 έφυγε η καλύτερα τον κουβάλησαν στο αυτοκίνητο. Δεν ήταν έκπληξη το ότι συμφώνησε σε όλα....>>

Για όσους αντέδρασαν σήμερα για τα όσα έγραψε για τον Πρόεδρο ο κ. Στέλιος Λουκά Στυλιανού στο Face Book, (Πιο πάνω) και αμφισβητούν τις χιλιάδες μαρτυρίες πολιτών για το πρόβλημα του Προέδρου, σας μεταφέρω ποιο κάτω αυτούσιο το εμαιλ που μου έστειλε ο Ευρωβουλευτής κ. Κώστας Μαυρίδης καθώς επίσης και σχετικά φιλμάκια:

<<<From: mavrides@ucy.ac.cy [mailto:mavrides@ucy.ac.cySent: SaturdayDecember 12, 2015 7:43 PM
To: Omiros Alexandrou
Subject: Re: Τί τρέχει με τον Πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη;

Για δική σου ενημέρωση και αξιοποίηση
Αγαπητέ Όμηρε,
σου μεταφέρω μια πληροφορία σχετικά με την συμπεριφορά του ΠτΔ, στην πρόσφατη επίσκεψη του Προέδρου Ολάντ. Ο  δικός μας (εννοεί τον Πρόεδρο Αναστασιάδη) ήταν στρακόττον στο μεθύσι και έλεγε ανοησίες. Μάλιστα τα παραπατήματα του καταγράφηκαν σε κάμερες τις οποίες όμως ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος με διάφορα επιχειρήματα, από πιέσεις και κολακείες μέχρι επίκληση .... εθνικών συμφερόντων, κατάφερε να μην προβληθούν.>>>

Οι μαρτυρίες ανθρώπων που καθημερινά διαπιστώνουν το πρόβλημα που έχει ο Πρόεδρος με το αλκοόλ είναι χιλιάδες. Πατήστε στους πιο κάτω συνδέσμους για να δείτε τα σχετικά φιλμάκια. Τα σχόλια δικά σας:









Όμηρος Αλεξάνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου