Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

ΠΑΜΕ ...ΒΑΣΙΚΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΚΕΤΟ ΤΣΙΠΡΕΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ! ΑΦΕΡΙΜ ΡΕ!!!



Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ...
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ.... 

ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ"ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 
  


ΜΑΣ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ   ΜΑΣ...ΕΙΜΑΣΤΕ                 ΜΠΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ...ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΠΙΑ! ΧΑΡΙΣ ΤΗΣ ...ΦΙΛΙΣΑΣ ΜΕ  ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ... ΠΟΥ ΟΡΕΓΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ.
 ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ; . ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ: ...που θεωρώ σημαντικότερα απο 
τα μαλάκια της Ευρώπης! 



ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!


 ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ...ΠΩΣ;ΕΞΗΓΩ ΚΑΘΕΤΑ: ΤΑ προσώπατα  που εκπροσωπουν πολιτικους αυτη τη στιγμή είναι χέσε μέσα -παλαιοί και νεότεροι! ΚΑΘΕΤΟ ΑΥΤΟ! 
Δυστυχώς Κύριοι και φιλτατες Κυρίες μου.. διακόνισες δυναμικά της ελληνικής πολιτικής, αλλά επιτρέψτε μου να πω πως είστε -ΕΙΜΑΣΤΕ...για τα Πανηγύρια! 
ΕΧΕΙΤΕ -ΑΝΕΧΘΕΙ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΕ μέγιστη  ΑΞΙΑ ζωής. ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΑΛΤΣΟ ΔΡΟΜΟ!!

Ενώ είναι μια φάρσα και επιδείωξη αλαφρόμυαλων!...ΤΩΝ  ΕΥΤΕΛΩΝ κυρίως! Μας παραμυθιάζουν σταθερά και θρασύτατα...αυτοί οι παντάπασι ανεπαρκεις τυχοδιώκτες! 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ φίλοι μου είματε μπλοκαρισμένοι απο το θράσος κοινών ΗΛΙΘΙΩΝ . ...ΚΑΙ  ΔΗ 
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ!

Να πω κι άλλα ;Ματαιότης ...ματαιοτητων πάντων!

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ ...ΑΠΑΝΤΩΝ! 
Μια και ασχολούμε με.... τα πιτουρα!

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ΤΙ ΝΟΓΑΩ;ΜΑΚΑΡΙ ...

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ...βασικά ταλαίπωρος-ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ...ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΑ!! ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ!..ευττυχέστατος από τον κακάσχημο...πανεμορφο κόσμο μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου