Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ


ΑΣΤΕΓΟΙ ΤΟ ΝΕΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


... Μορφωμένος, με παιδιά...KI  ΑΣΤΕΓΟΣ!

Το πρόσωπο της νέας γενιάς αστέγων... Μορφωμένος, με παιδιά...
«Το πρόσωπο» της νέας γενιάς αστέγων, δηλαδή των ανθρώπων που έως πρότινος είχαν ένα καλό-επαρκές βιοτικό επίπεδο και τώρα είναι χωρίς στέγη, αποκαλύπτει έρευνα που διενεργήθηκε από τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση στήριξης των αστέγων και αντιμετώπισης κοινωνικού αποκλεισμού «ΚΛΙΜΑΚΑ», από τον Σεπτέμβριο του 2011 έως τον Φεβρουάριο του 2012, στην περιοχή της Αθήνας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ > http://hellasnews-agency.blogspot.gr/2012/12/blog-post_14.html


ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ...Από επιστολή αναγνώστη-δημοσιογράφου:

Μην εκπλήτεσθε... είμαι κι εγώ  μάλιστα ως ..παραμορφωμένος.. ΑΣΤΕΓΟΣ!. Και ..δημοσιογράφος!Οι πολιτικές των λαμόγιων με εκτίναξαν κάθετα από τους ρυθμούς μου, όπου επί μισόν αιώνα εύρυθμα λειτουργούσα.Μάσησα σιωπηλά την κατρακύλα μου..και βρίσκομαι τώρα στο ΑΜΗΝ! .. Σιτίζομαι από το ΠΙΑΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ  των γνωστών Εθελοντών Αλληλεγγύης ... και στεγάζομαι όπου βρίσκω , όπου βολεύομαι... Τώρα έχω κάνει κατάληψη ενός περίσσιου σπιτιού της τ.γυναίκας μου ( που συνεχίζω να αγαπώ)...΄Ομως χθές, μου ζήτησε να της πληρώνω νοίκι, αλλιώτικα να..φύγω! Χαριτωμένο δεν είναι;
Ως που θα φτάνει πια η ανθρώπινη κατάντια...;.Και επειδή ως παραμορωμένος ...δεν παίζω ... την προκάλεσα να με εγκαλέσει, πως έχω κάνει κατάληψη οικήματός της... ώστε να δούμε ..που στο διάολο... πάμε ως δίποδα!
Μα είμαστε επικατάρατοι...; Και δεν το βλέπουμε!..
Το πρόβλημα , είναι τελικά  η ευτέλειά μας ως ανθρωπίνων σχημάτων... Γι αυτό θρηνώ... 

Η μέγιστη πλάκα είναι ότι κατέφυγα σε μοναστήρι, για αποκόυμπι... Αλλά ούτε οι καλόγεροι με αποδέχτηκαν..διότι λέει... "δεν δεχόμαστε" ..παντρεμένους"... ως καλόγερους...Αν η γυναίκα σας είχε αποθάνει.... τότε κατι θα γινότανε... Το έβαλα στα πόδια .. ... Δεν είχα θέση,ούτε στα επουράνια ούτε στα επίγεια..... ΑΣΤΕΓΟΣ ΕΠΙ ΓΗΣ! ΚΑΙ ΕΝ ΟΥΡΑΝΙΟΙΣ! Αυτό είναι και το πιο χαριτωμένο , σπαρταριστό και θεοπρεπές... και στίγμα καταλυτικό της ανθρώπινης φύσης μας !..ΑΜΗΝ!
:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου